Historian bakom din avatar

Min vanliga förklaring är att det är en instruktion till kvinnor i hur de ska upptäcka en ev bröstcanser i tidigt stadie. Men egentligen är det inte alls därför

Inskickat av Lurch
Min bild kommer ifrån en blocket-annons där en snubbe sålde en bil. På en av bildena dök plötsligt denna hund upp. Jag gillar uttrycket i hundens fejs!

haha ser ut som den är uppstoppad eller något:hihi
!

ha, när jag skulle kolla bakåt i tråden för å se den där hunden så trodde jag att det var mattias avatar som var hunden i fråga ... ;)

Antingen skulle jag ha Rossi eller Muhammad Ali som avatar. Valet föll på Rossi med tanke på forumets innehåll. :D

Sen är det coolt att en bild på Rossi dyker upp om man söker på Majkie på googles bildsökning. ;)

ha, när jag skulle kolla bakåt i tråden för å se den där hunden så trodde jag att det var mattias avatar som var hunden i fråga ... ;)

:hihi

Nä men jag tycker mattias ser mer ut som en konstig blandning av förvånad och flyförbannad på hans foto:D

...Da Vinci...G Bell....I Newton....A Einstein....Beavis & Butthead.....

Min avatar...

Tror på ödet, gillar ballansen mellan svart och vitt. Är förövrigt en snygg tattuering som jag gillar.

<---- Hyrt en rosa 125:a kittad med hello kitty dekaler. På bilden är jag på väg ner för en tokbrant och knölig sandväg. Tjejen fick gå ner och då passade hon på att fota.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT