Historian bakom din avatar

Min vanliga förklaring är att det är en instruktion till kvinnor i hur de ska upptäcka en ev bröstcanser i tidigt stadie. Men egentligen är det inte alls därför

Inskickat av Lurch
Min bild kommer ifrån en blocket-annons där en snubbe sålde en bil. På en av bildena dök plötsligt denna hund upp. Jag gillar uttrycket i hundens fejs!

haha ser ut som den är uppstoppad eller något:hihi
!

ha, när jag skulle kolla bakåt i tråden för å se den där hunden så trodde jag att det var mattias avatar som var hunden i fråga ... ;)

Antingen skulle jag ha Rossi eller Muhammad Ali som avatar. Valet föll på Rossi med tanke på forumets innehåll. :D

Sen är det coolt att en bild på Rossi dyker upp om man söker på Majkie på googles bildsökning. ;)

ha, när jag skulle kolla bakåt i tråden för å se den där hunden så trodde jag att det var mattias avatar som var hunden i fråga ... ;)

:hihi

Nä men jag tycker mattias ser mer ut som en konstig blandning av förvånad och flyförbannad på hans foto:D

...Da Vinci...G Bell....I Newton....A Einstein....Beavis & Butthead.....

Min avatar...

Tror på ödet, gillar ballansen mellan svart och vitt. Är förövrigt en snygg tattuering som jag gillar.

<---- Hyrt en rosa 125:a kittad med hello kitty dekaler. På bilden är jag på väg ner för en tokbrant och knölig sandväg. Tjejen fick gå ner och då passade hon på att fota.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg