Historian bakom din avatar

Varierar efter humör men den :rock katten får mig alltid på bra humör (och andra också efter diverse pm) så den får hänga med ett tag. Sedan gillar jag att den har :musik, ser precis ut som de jag har på jobbet.

pathfinder gillar den dock inte, speciellt inte om han är bakis :D

Jag har tidigare bytt lite nu och då mellan olika roliga bilder, bilder relaterat till aktuella händelser eller bara på min egna fagra nuna. Nu har det ett bra tag varit en på den 350kg's Ural som jag köpte för tre år sedan, brutal och hårdför att framföra på ett kantigt charmigt sätt (lite som ryssar i allmänhet). På bilden utan den sidovagn som annars ska sitta på höger sida. Den står nu i garaget i väntan på reparation av vad jag gissar är en pajad ventil och ska säljas sedan (hinner inte med att skruva och köra - kanske blir något liknande någon annan gång).

Harold Bartol...

Legendarisk 2-t trimmare och numera teamchef för KTM RR satsning. Glappkäftad, icke PK och väldigt trevlig, dessutom gillar vi båda RayBan Wayfarer II som solbrillor so its a match made in heaven....

Varierar efter humör men den :rock katten får mig alltid på bra humör (och andra också efter diverse pm) så den får hänga med ett tag. Sedan gillar jag att den har :musik, ser precis ut som de jag har på jobbet.

Hehe, jag både gillar och ogillar den. Jobbigt att sluta titta så ibland har jag kommit på mig själv med att arbetsdagen försvunnit utan att jag fått något gjort förutom att sitta som ett missfoster och stirra på din kissekatt. :)

Min avatar, no comments...ska nog byta tillbaka till den gamla för den e fränare. :rolleyes:

Jag har en bild som en snäll fotograf tagit på mig när jag kör. Varken speciellt kul eller udda. Lite lagom anonymt iaf :)

Jag var på SH-fest djupt inne i Smålands skogar, och någon på festen kom på att det fanns en skylt några kilometer därifrån som det stod Swish på.
Så vi traskade iväg, det var mycket snö ute och jag hade kjol, strumpbyxor och öppna skor. I vilket fall plöjde vi igenom snön och kom så småningom fram till skylten. Tanken var från början bara att jag skulle kolla på den, för jag trodde inte på att den fanns. Men sen när den dök upp där framför mig var jag tvungen att ha den. En av killarna hade faktiskt tagit med en skiftnyckel ifall jag bestämde mig för att sno den, så jag lånade den och klättrade upp i ställningen och började skruva. Händerna frös till is så vi fick turas om, men efter ett tag fick vi ner den och så plöjde vi genom snön igen, jag med skylten under armen. :)

Nu står den i mitt garage. :)

Inte roligare än en bild på mig själv.
Byter lite då och då men nu var det ett tag sedan.

När kampfhund var ett hett ämne på sh googlade jag på hyena och såg att en ne.. afrikan redan kommit på tanken att ha en som husdjur, för rolig bild för att inte ha som avatar. Sen blev det jul och han fick en luva och vovven blev en ren.

Tekniknörd...

Avataren föreställer Hondas RFVC-arrangemang för en fyrventilare.
Dvs radiellt ställda ventiler, som, ju rent teoretiskt iaf, ger den bästa fyllnadsgraden, samt ger möjlighet till ett hemi-liknande förbränningsrum.

Sen var det det här med praktiken oxå... jävla verklighet att göra sig påmind ständigt! :huvet
Men det var bra tänkt!

:D

Hur skiter det sig i verkligheten då? :berättaklarthistorianförfan :gnissla

Harold Bartol...

Legendarisk 2-t trimmare och numera teamchef för KTM RR satsning. Glappkäftad, icke PK och väldigt trevlig, dessutom gillar vi båda RayBan Wayfarer II som solbrillor so its a match made in heaven....

Har du frågat om chans? :ligga

Vad sägs om att du börjar med att "ursäkta" din avatar. Varför har du en bild på två cyklar som svänger åt höger?
har inget att ursäkta mig för.. bilden är tagen på gelleråsen och hojen längst fram på bilden är jag. kanske inte originellt..

Funtar dock på att byta snart.

Min bild kommer ifrån en blocket-annons där en snubbe sålde en bil. På en av bildena dök plötsligt denna hund upp. Jag gillar uttrycket i hundens fejs!
haha ser ut som den är uppstoppad eller något:hihi

något jag lagt merke till är att hela bakgrunden rör sig också och nu kan jag inte sluta se det när jag kollar på din "kisse"

:tuttar
Jag var på SH-fest djupt inne i Smålands skogar, och någon på festen kom på att det fanns en skylt några kilometer därifrån som det stod Swish på....

hmm nu tror jag till och med jag har kommit på en ide till min nya avatar, det står iofs inte "shadow" på den skylten men den är iaf klockren!:brynad

Ni ska få se inom kort!

Jag tror min avatar dök upp under juletid när jag inte ville sätta luva på min gamla. Då var Hobgoblin min favoritöl och den har fortfarande en hedersplats i ölhyllan trots att jag hittat många bättre.

Hmm, vet inte vart jag hittade den här? men tyckte den var lite rolig.
Har alltid annars haft mina hojar på bild.

Har nyligen köpt en digitalkamera och satt o lekte med den. Bilden är en närbild på en diod i en ficklampa. Tyckte den blev lite kul med två "ögon" och en "mun".

Bifogat

5 KB · Visningar: 329
Last edited:
Jag fick inte ha den jag hade tidigare (liten grabb med stor dolme), då blev det den här istället som en tyst protest. :)

Inget spec, försöker bara vara tuff som vanligt, ang avataren.
Gsxr 750 var min första hoj, och hade igentligen bara lite tekniska frågor om hojen som jag behövde svar på, så jag skrev GsxrAbuser när jag reggade mig, men sen blev jag kvar på detta forum. :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT