är så att jag för bara några minuter sen "vaknade till" framför datorn av att det smattrade (extremt mesigt) i hörlurarna och det tog någon sekund innan jag insåg att ljudet av någon mesig helautomatiskt soft air gun kom ifrån en 50 Cent låt (hade Shuffle igång).
att det var 50 Cent eller just denna genre gör mig inget, lyssnar på hiphop/rap till och från (5-15%)...
MEN VARFÖR ALLA DESSA JÄVLA ÅHH-VA-BÄTTRE/BÄST-JAG-ÄR-UTTALANDE (samt åhh vad du/ni suger [censur]) OCH LÅTSAS-SMATTRANDE MED LEKSAKSPISTOLER hela (jävla) tiden i deras låtar...
ska "det andra gänget i stan" bli rädda av det eller vad är det frågan om? jag fattar verkligen inte
allt detta mesiga uttalanden och bitchslapandet fram och tillbaka... så otroligt liknande dagis och meningslöst... samt extremt ointressant för alla oss utomstående (ungefär 6 biljoner av jordens befolkning...)
någon som kan förklara varför det är så?
har det alltid varit så?
eller varför inte bara ventilera dina tankar kring detta, kändes gött för mig!
(p.s har inget emot hobbyn Airsoft, grym sport/aktivitet!!!!)
att det var 50 Cent eller just denna genre gör mig inget, lyssnar på hiphop/rap till och från (5-15%)...
MEN VARFÖR ALLA DESSA JÄVLA ÅHH-VA-BÄTTRE/BÄST-JAG-ÄR-UTTALANDE (samt åhh vad du/ni suger [censur]) OCH LÅTSAS-SMATTRANDE MED LEKSAKSPISTOLER hela (jävla) tiden i deras låtar...
ska "det andra gänget i stan" bli rädda av det eller vad är det frågan om? jag fattar verkligen inte
allt detta mesiga uttalanden och bitchslapandet fram och tillbaka... så otroligt liknande dagis och meningslöst... samt extremt ointressant för alla oss utomstående (ungefär 6 biljoner av jordens befolkning...)
någon som kan förklara varför det är så?
har det alltid varit så?
eller varför inte bara ventilera dina tankar kring detta, kändes gött för mig!
(p.s har inget emot hobbyn Airsoft, grym sport/aktivitet!!!!)