peppureikä
Guest
Finns det nån som har provat hillclimb??
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UKE skrev:Finns det nån som har provat hillclimb??

Det är skitkul, du borde testa
Njaa ...så enkelt e det inte man ska helst ha lååååånga bultar i däcket som biter i ordentligt när man ska äka upp på en backe som e minst 45 grader...dom killarna som gör det e riktiga tuffingar...gå o se det nån gång,,,BRASSARN skrev:Jag brukar köra min cbr900 både uppför å nerför alla möjliga slags branta stup/sluttningar och bergskammar!!!Det är skitkul, du borde testa
![]()
Vissa tycker att man ska sätta på sk "off road"-däck, men skit i det!!! Bara BRASSSA på dumpa kopplingen när det börjar bli riktigt brant...![]()
/BRASSARN
Det skadar ju inte om man har en lite längre sving också... Och kanske längre kedja...UKE skrev:Njaa ...så enkelt e det inte man ska helst ha lååååånga bultar i däcket som biter i ordentligt när man ska äka upp på en backe som e minst 45 grader...dom killarna som gör det e riktiga tuffingar...gå o se det nån gång,,,
Esquire skrev:Det skadar ju inte om man har en lite längre sving också... Och kanske längre kedja...
Jag kommer ihåg när Eurosport körde sändningar i hillclimb från Dachau (eller vad det nu heter). Den gamla backen, den var ruggig den...
BRASSARN skrev:ja där har jag vart me och kört många gånger.... jag vann tom en gång!![]()
jag körde alltid med cbren, helt orginal. och det var aldrig nåra problem!
ibland kan man tycka att det blir lite då¨ligt bet i frambromsen efter ett tags åkande dock.
/BRASSARN
Wow...BRASSARN skrev:ja där har jag vart me och kört många gånger.... jag vann tom en gång!![]()

Det var nog bara temporärt. Men risken kanske finns att det kommer att inträffa igen.Kraschpucken skrev:Va fan.. jag trodde Brassarn var historia? here we go again...![]()

floodi skrev:Skulle vilja prova , det verkar jääävligt kul
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis