Simp
King of the hill
Hjälp
Idag sket det sig. Jag fick punktering. Lyckligtvis han jag ända in på jobbetsparkering innan det började pysa. Nu är min fråga,
Hur fort vågar man åk på ett vanligt reservdäck som är godkänt för 80kmh? Måste jag ligga och blockera trafiken på vägen hem eller kan jag köra i 90? någon som vet? Skulle gärna veta. Jag vet nämligen själv hur glad man blir när någon djävla idiot(läs stackare med reservdäck) ligger och blockerar vägbanan när det är enkelfiligt.
Tacksam för svar
Simon
Idag sket det sig. Jag fick punktering. Lyckligtvis han jag ända in på jobbetsparkering innan det började pysa. Nu är min fråga,
Hur fort vågar man åk på ett vanligt reservdäck som är godkänt för 80kmh? Måste jag ligga och blockera trafiken på vägen hem eller kan jag köra i 90? någon som vet? Skulle gärna veta. Jag vet nämligen själv hur glad man blir när någon djävla idiot(läs stackare med reservdäck) ligger och blockerar vägbanan när det är enkelfiligt.
Tacksam för svar
Simon
