HIGHWAY - Official trailer HD

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jag har inte sett Torque, men jag hoppas för bövelen att det är en komedi.
Inte ens Amerikanare kan väl tycka det där är seriöst bra ? ...
Tur att tågbolaget i filmen har små hoppramper på varje vagn.
 

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Ort
där jag får mat ;)
Hoj
såld :/
Såg rullen nyss på tuben.

Vad skall man säga.... Var juh inte direkt upphetsande å se.
Killen på hoj borde ha stannat kvar på donken med en QP å en jordgubbshake imo.
För det är nog mera intressant å se mig pendla till jobbet än det där.

Det saknades det där lilla extra, å ingen glimt i ögat.
det som skulle vara det lilla extra har juh pütte gjort om å om igen redan.

Bilåkandet... jaha..inget direkt... förutom kanske nån halvminut när det började dra ihop sig lite när flera lekkamrater dök å ville busa.. men då drog han benet.

Det ända jag eg kan ge creed för är juh att dom gjorde inte nått GiS gänget har gjort... å det var å åka ifrån nån gammal surburk till pikebuss å flasha med vad balla dom e.

Men som sagt var GiS #1 var juh inte direkt ball den heller när den kom så man kan juh hoppas på att killarna till denna inte heller ger upp utan försöker tänka nytt å skapa nått ballt.

Men :tummenupp för ni tog er tiden och gjorde filmen...

skall nu se det extra å hoppas det det kan förhöja väntan på våren ;)
 

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CB1000R
Sett del ett nu som ligger på tuben, spolade mig igenom den och är inte intresserad av varken del 2 eller extra material... inte sevärd.. bra försök dock
 
Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag har inte sett Torque, men jag hoppas för bövelen att det är en komedi.
Inte ens Amerikanare kan väl tycka det där är seriöst bra ? ...
Tur att tågbolaget i filmen har små hoppramper på varje vagn.

Den var nog inte tänkt som en komedi, men man skrattar så man får kramp så den funkar bättre än många "avsedda" komedier. :)
 

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
Ska ta och kolla igenom den under tiden jag slänger i mig ett par hemmagjorda hamburgare, återkommer senare med betyg. Om inte annat är det ju ett tidsfördriv när man inte har något annat för sig.
 

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
Ja, vad ska man säga. Körning på motorväg blir ganska lätt enformigt.
Däremot blev det lite spännande när det var ett gäng polisbilar inblandade i den ena scenen med rs6an, dessvärre varade det ögonblicket inte allt för länge.

Fortsätter ni och spelar in fler filmer blir det nog bättre med tiden.
Man ska inte klaga för mycket, jag hade inte klarat av att göra det bättre heller. :)
 

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000rr
..... (ja gott folk, klockrena idioter) som gärna snor andras skapelser oavsett det gäller James Bond filmer eller illegalt inspelade filmer då materialets härkomst må vara gjort på olaglig väg medans tillverkningen samt försäljningen är 100% lagligt!! :såjaponken...

Det var de sista jag förväntade att du skulle skriva....
 

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
ja nu har man ju kollat på den :tungan
håller med de andra här att extra materialet var de roliga i filmen
rätt trevligt med en burn på plattan också, fan var det ekade hehe :glömdet
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Tanka hit och tanka dit....jag vill fan inte tanka....14,05 per liter är rent ut sagt för jävligt :mad:
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
ÅHhhh vad coolt, det finns väl hur mycket sånt som helst att tillgå på nätet.:tråkad:tråkad
 

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000rr
Tanka hit och tanka dit....jag vill fan inte tanka....14,05 per liter är rent ut sagt för jävligt :mad:

Tänkte på de där idag också, och det är egentligen inte så farligt om man tänker på runtomkostnaderna (utgår ifrån att du kör en redig hoj då du ändå är med PMC)

Men visst är de surt o tanka, men så länge priset håller sig under 20 spänn så är de godtagbart, värre o tanka båten i sommar med dubbla 5.7l v8or :rolleyes:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tycker inte om snutjagfilmer, men kan ändå inte låta bli att förundras över varför ingen ännu gjort det elementära.

I mina ögon är det alltså (om man nu öht ska ska skapa bad-will genom att svina med minoritetsfordon som tex sporthojar) tråk när ngn filmmakare utgår från en maskin som redan på papperet är överlägsen förföljarens, Audi, R1 osv.

Om man nu ska köra ifrån kalisen så verkar ju alla filmmakare ha missat det uppenbara, det bör ju vara lite Åsa-Nisse om det ska vara ngt kul i stugorna. Tex en 30 år gammal dieselbil med 2½ Bar laddtryck, De flesta älskar en underdog.

Men den rubricerade filmen är ju symptomatiskt för changern: Den tilltänkta publiken antas ha likheter med Top Gears tittare, människor som när en livslögn i form av förment bil- resp motorcykelintresse, fast det i själva verket rör sig om datorspelsartad fartbegestring och outlaw-fascination. En art som har lika ringa intresse i sin farkost som en genomsnittlig ägare av en 2011 års vattenskoter, det är ju bara en motorleksak.
 
Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Eller varför inte en tvåventilad plåttanks XT500 36-hästars fd budhoj som lockar ut kalisen ända ut på Reimersholmen, medn lämnar förföljarna genom att susa ut på i isarna och kör iland i Strängnäs efter en hisnande isfärd i kvällsmörkret med 2 X 100 watt kåsaljus, med bildtexter om anektdoter kring de 2X100-illuminerade öarna (Tex Kungshatt) som passeras i natten. Då hade det måhända varit kul.
Något jag också funderat på.
Skulle vara kul att se snutten försöka följa med ut på isarna.
Lika kul att se hojen försöka forcera fartygsrännorna på mälaren. Ta nå jävulskt med sats, hålla stumt, blunda och hoppas flyga över?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top