HIGHWAY - Official trailer HD

Tycker synd om dem som slösat pengar på skiten...

//Han som kommer tanka (för 0,00:-/L, film i L mått är nåt nytt föresten :va) spökets film också.

Alla tycks ha sett den men det finns inga länkar uppe. :(

Och till er som klagar på piraterna; ser ni inte ironin i det hela? Jag tycker vi gör Svenska staten en tjänst att pirata filmen kontra att betala med våra hårt förvärvade slantar.

Sen måste polisens utryckningar ha kostat en massa pengar, är väl inte mer än rätt då att dom bjuder oss på filmen som tack för uppmärksamheten? Eller menar dom (buskörarna) att dom ska ha ersättning för att ha utsatt sig själva för det vi ser i filmen?

:arsele

Alla tycks ha sett den men det finns inga länkar uppe. :(

Och till er som klagar på piraterna; ser ni inte ironin i det hela? Jag tycker vi gör Svenska staten en tjänst att pirata filmen kontra att betala med våra hårt förvärvade slantar.

Sen måste polisens utryckningar ha kostat en massa pengar, är väl inte mer än rätt då att dom bjuder oss på filmen som tack för uppmärksamheten? Eller menar dom (buskörarna) att dom ska ha ersättning för att ha utsatt sig själva för det vi ser i filmen?

:arsele

här e länken
filmen e i 4 delar
http://www.youtube.com/watch?v=N9Y-AnSIUe0

Ja, filmen heter ju "HIGHWAY" så vad hade man väntat sig...

Fränast var nog när han börna framför slåttet.

"Fakk da king." lixom.

Sömnpiller . Det är illa när man använder fastfoward.

Vad är den goa tiden när man såg minimotokörning, numburgring och annat skoj och tokigheter?

Håller med er andra burn outen var enda höjdpunkten.

Last edited:
Extra materialet va en höjdare i alla fall ! Inte varje dag man får se :tuttar på tuben =)

Men fö helvet!Var finner man extramaterialet då?Slösa tid på filmen är inte aktuellt :arsele :tummenupp

Ska ta och kolla igenom den under tiden jag slänger i mig ett par hemmagjorda hamburgare, återkommer senare med betyg. Om inte annat är det ju ett tidsfördriv när man inte har något annat för sig.

För att tillföra det enda vettiga i denna tråden:Hur smakade burgarna,och vad hade du piffat upp dem med?

Last edited:
Men fö helvet!Var finner man extramaterialet då?Slösa tid på filmen är inte aktuellt :arsele :tummenupp

För att tillföra det enda vettiga i denna tråden:Hur smakade burgarna,och vad hade du piffat upp dem med?

Du får gå till youtube och välja highway extra material 1 och 2 !

Frasen "Dont quit your day job" har aldrig känts så passande. Jag skulle känna mig skapligt rövknullad om jag hade betalat för det här.

Man vet att man har misslyckats totalt när produktionen är betydligt sämre än GIS 2-6.
Det händer ju att man skäms när man kollar på film för att det är så dåligt och det här var NÄSTAN ett sånt tillfälle.

Nej, jag tycker att Herr Fürstenhoff tar och sätter sig i sadeln igen och gör några fler spökfilmer då dessa faktiskt brukar imponera.

Burgarna var fina. Massor med dressing, sallad, tomat, ost, bacon och en klick ketchup. Samt lite pommes!

Såg den hemma hos en bekant idag, som otroligt nog hade köpt den :va

Behöver jag säga att det var nog hans suraste 250 spänn än så länge detta år? :D

Extra materialet var väll sevärt, men filmen? :va

Förväntade mig bra mycket mer, till och med trailern hade mer ös än filmen i sig.. Dock ska man inte hacka allt för mycket, bättre kameror och lite annorlunda klippning hade nog gjort en hel del..

Tycker det är lite för mycket "stunt film fenomen" av de hela, har du sätt en film har du sätt alla.. För lite "nytt" och för mycket "gammalt".

Klart att vissa scener var bättre än andra, men tyvärr allt för mycket av det "tråkiga".
---

Vill du lägga 250 på en film där extra materialet är bättre än filmen, köp den.. Annars var det inte mycket att hänga i granen...

Tycker inte om snutjagfilmer, men kan ändå inte låta bli att förundras över varför ingen ännu gjort det elementära.

I mina ögon är det alltså (om man nu öht ska ska skapa bad-will genom att svina med minoritetsfordon som tex sporthojar) tråk när ngn filmmakare utgår från en maskin som redan på papperet är överlägsen förföljarens, Audi, R1 osv.

Om man nu ska köra ifrån kalisen så verkar ju alla filmmakare ha missat det uppenbara, det bör ju vara lite Åsa-Nisse om det ska vara ngt kul i stugorna. Tex en 30 år gammal dieselbil med 2½ Bar laddtryck, De flesta älskar en underdog.

Men den rubricerade filmen är ju symptomatiskt för changern: Den tilltänkta publiken antas ha likheter med Top Gears tittare, människor som när en livslögn i form av förment bil- resp motorcykelintresse, fast det i själva verket rör sig om datorspelsartad fartbegestring och outlaw-fascination. En art som har lika ringa intresse i sin farkost som en genomsnittlig ägare av en 2011 års vattenskoter, det är ju bara en motorleksak.

eller så är alla fegisar som inte vågar chansa på att köra ett diesel lok :D

eller så är alla fegisar som inte vågar chansa på att köra ett diesel lok :D

Ballast skulle de vara om alla fick en varsin scooter-moppe och fick obegränsade begränsninar om att skrämma upp effekten mm. sedan ut på vägen o rejsa:tummenupp

Back