Hetsa nu då för jävulen!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Pust, skönt. Skamgränsen är att hålla minst 7 varv. :D

Kommer ihåg 2007 på Falken då det dammade till vart 5:e varv när den överlägset snabbaste körde om. :Bugar

Det var jävligt dyra varv! :kukrobban

Fast jag kanske tänker på 2008...
 
Last edited:

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Då har man varit o kollat på racet riktigt roligt :tummenupp
Grattis till
BRH
Carlbarks
Cresto
Den största underhållningen stod Cresto för, A Lundh, Mårtensson :banana

Riktigt roligt att se Alex köra 1.35.6 med varvningar i vägen!!! Sevärt när dessa grabbar körde!

Borelia (mitt gamla team) 4a Grattis, men nästa gång vill jag se er på pallen!

Union racing (också mitt gamla team) var ju med högt upp (2a 3a) en stund men tyvärr krasch! Bara att komma igen:)
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja jäklar! Så här ska racing gå till. Gräv fram hojen strax innan första race, leta fram däck som legat utomhus sen 09 för att ha något att träna på, åk 15 varv på träningen och kör sen ett felfritt race. Hemsvetsade tankanordningen för 1800 kronor fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.

Hur gick det Humlan, blev ni topp-10? Ändå bra för er tycker jag. Jag menar, ni har ju bara varit i spanien o tränat en vecka, och har ny fin cykel med massa grejer på och en egen bana att träna på under hela våren.

Jajemän, jag var långsammare än Humlan. 2 tiondelar. Fly förbannad skam absolut, men jag kan på nått sätt ändå ge honom den lilla glädjen den här gången. Det vore ju tråkigt om all denna träning och pengar som han lagt ut till årets säsong inte skulle vara till någon nytta alls. Ska köra ett helt träningspass innan nästa race så ska jag åka ifrån honom sen. :krama

Hets åsido, så var det ett skoj race och det var förbenat kul att åka hoj även i år! :)
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Ja jäklar! Så här ska racing gå till. Gräv fram hojen strax innan första race, leta fram däck som legat utomhus sen 09 för att ha något att träna på, åk 15 varv på träningen och kör sen ett felfritt race. Hemsvetsade tankanordningen för 1800 kronor fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.

Hur gick det Humlan, blev ni topp-10? Ändå bra för er tycker jag. Jag menar, ni har ju bara varit i spanien o tränat en vecka, och har ny fin cykel med massa grejer på och en egen bana att träna på under hela våren.

Jajemän, jag var långsammare än Humlan. 2 tiondelar. Fly förbannad skam absolut, men jag kan på nått sätt ändå ge honom den lilla glädjen den här gången. Det vore ju tråkigt om all denna träning och pengar som han lagt ut till årets säsong inte skulle vara till någon nytta alls. Ska köra ett helt träningspass innan nästa race så ska jag åka ifrån honom sen. :krama

Hets åsido, så var det ett skoj race och det var förbenat kul att åka hoj även i år! :)

Bajken gick som en klocka. Tack till Skalman som körde svarven mitt i natten. Allt var kanon sånär som att vi blev utan pockal:)

Fiver var förvånansvärt långsamma i år. Trend eller bara så att de 3 träningslägrena i Spanien mm inte var tillräckligt?

Ses Falken!
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Under två år har inget hänt i depån, och allt är precis som vanligt. ALLT!

Och du känner ingen saknad eller hur?

Hemsvetsade tankanordningen för 1800 kronor fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.

VA, har Humlan inte fixat den än. Den började ju läcka redan 2007...

För övrigt fint kört och utmärkt häcklat.
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.

Hur lyckas ni med det? Batteriet stängs väl inte av för att hojen stängs av? :va:va
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.

,nej matad med +15 spänning i så fall,en rimlig förklaring från alla andra utom just dig för är det någon som vet hur systemet fungerar så är det du.bara att erkänna:team borelia är bättre på att planera
/läktarexpert....
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Stoppa pressarna. Diver under 1,40

Första gången på flera år att Diver kommer under 1,40.Detta har inte hänt sen robban och oskar lämnade teamet i protest :tuttar Vem är den skyldige ?
5 5 Fiver 199 6:02:06.159 5 Laps 1:39.944 115 144.98

Nu är ni BARA 2,5 sekund efter. Blir bra det om 5 år eller nåt.

Tack Robban för hjälpen med hjulbytet!!!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
,nej matad med +15 spänning i så fall,en rimlig förklaring från alla andra utom just dig för är det någon som vet hur systemet fungerar så är det du.bara att erkänna:team borelia är bättre på att planera
/läktarexpert....

Dock har Humlan svart bälte i bortförklaringar, dom vann säkert i hans värld...

Nästa race stryr jag upp Team Borelia på pallen!!!

H.Äckel
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ska komma från en som bröt med Electrical Problems i helgen?
(Källa: HN)

But I still thank my team, the weekend was a great leap forward even though we missed out on a place on the podium, which was within reach from the great 12:th place I had when the fucking useless cunt of a bike stopped!!!I also would like to thank my mother for all support during the years and my father..................................................................................................................................................................................................................blablablabla!
Thank you thank you!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top