Pust, skönt. Skamgränsen är att hålla minst 7 varv.
Kommer ihåg 2007 på Falken då det dammade till vart 5:e varv när den överlägset snabbaste körde om.
Det var jävligt dyra varv! :kukrobban
Fast jag kanske tänker på 2008...
Last edited:
Pust, skönt. Skamgränsen är att hålla minst 7 varv.
Kommer ihåg 2007 på Falken då det dammade till vart 5:e varv när den överlägset snabbaste körde om.
Snillen spekulerar! Tänk du en stund till!
Det var jävligt dyra varv! :kukrobban
Fast jag kanske tänker på 2008...
Ta du och läs en gång till!
Och tala sedan om för mig var felaktigheten ligger i påståendet att varvet på Torpet är ungefär dubbelt så långt som varvet på Falken.
Ca 1.9 km vs ca 2,4 km.
Den matematiken får inte jag och säkerligen ca 99.99 % av befolkningen till halva längden.
ca 0.001% av befolkningen vet att Torpet är 4025 m
Ja jäklar! Så här ska racing gå till. Gräv fram hojen strax innan första race, leta fram däck som legat utomhus sen 09 för att ha något att träna på, åk 15 varv på träningen och kör sen ett felfritt race. Hemsvetsade tankanordningen för 1800 kronor fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.
Hur gick det Humlan, blev ni topp-10? Ändå bra för er tycker jag. Jag menar, ni har ju bara varit i spanien o tränat en vecka, och har ny fin cykel med massa grejer på och en egen bana att träna på under hela våren.
Jajemän, jag var långsammare än Humlan. 2 tiondelar. Fly förbannad skam absolut, men jag kan på nått sätt ändå ge honom den lilla glädjen den här gången. Det vore ju tråkigt om all denna träning och pengar som han lagt ut till årets säsong inte skulle vara till någon nytta alls. Ska köra ett helt träningspass innan nästa race så ska jag åka ifrån honom sen.
Hets åsido, så var det ett skoj race och det var förbenat kul att åka hoj även i år!
...fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.
Under två år har inget hänt i depån, och allt är precis som vanligt. ALLT!
Hemsvetsade tankanordningen för 1800 kronor fungerade såklart bättre än kit-Humlans kit-tank som läckte och resulterade i stop'n'go.
Och du känner ingen saknad eller hur?
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.
Hur lyckas ni med det? Batteriet stängs väl inte av för att hojen stängs av?
Fiver blev femma, efter att vi lärt oss att inte rulla med avstängd motor in i tankdepån. Stänger man av motorn stannar nämligen transpondern om den är matad av batteriet på hojen.
,nej matad med +15 spänning i så fall,en rimlig förklaring från alla andra utom just dig för är det någon som vet hur systemet fungerar så är det du.bara att erkänna:team borelia är bättre på att planera
/läktarexpert....
Ska komma från en som bröt med Electrical Problems i helgen?
(Källa: HN)
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024
Husqvarna TREK 2024 –... |
|
Snart dags för ”We Ride As One”
Den 4 maj är det åter dags ... |
|
Nyheter från skinnjätten Dainese!
Under 80- och 90-talet och ... |
|
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen
”och om du tittar här... |
|
Sex nya MC-stipendiater 2024
För tolfte året bidrar Sved... |
|
Start2Ride tar bron över till Danmark
Efter flera års framgång i ... |
|
Sex nya MC-stipendiater
Sex mc-stipendiater får cha... |
|
Förlängd Husqvarna-garanti
Husqvarna Motorcycles erbju... |
|
Förlängd Husqvarna-garanti
Husqvarna Motorcycles erbju... |
|
Vi kör MV Agusta Enduro Veloce
Magnus Mossberg om första t... |