GSXR1100R
The older i get the faster i was
TKR kommer att vara på plats http://www.allears.se/community/SongPage.aspx?memberId=e2b3ea18-7813-435f-9baf-3321f6e07d41
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi får hoppas att det tillkommer några efteranmälningar...
Här finns program med tider och anmälda förare vid tryck:
http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2854
I år ska alla burna på toaletten![]()
I år ska alla burna på toaletten![]()
Ingen som har en boplats över någonstans? Är totalt hjälplös denna helgen och kan inte åka med släp och husvagn samtidigt ensam från västeråsSkulle gärna vara med och racea(gå i mål) lite om dessa småbesvären löste sig. Börjar väl bli lite sent ute nu dessutom
0706964355
Äntligen en tillställning värd att närvara vid. Oh wait, jag kan inte burna(tm). Får ringa Humlan och se om han har något Kit-burnare jag kan låna....
Blir alltså två eller tre nätter beroende på om man kommer på torsdag eller fredag.
Bra. Men här står vi (STK 600) fortfarande med 2x15 minuters körtid....
"Frågor i tråden besvaras live på radion"
OK Humlan, här kommer en fråga:
Hur kommer det sig att jag är BÅDE snabb och snygg? Alla andra rejsare är antingen eller.
Och så kommer man alltså på LÖRDAG, strax innan lunch!
"Frågor i tråden besvaras live på radion"
OK Humlan, här kommer en fråga:
Hur kommer det sig att jag är BÅDE snabb och snygg? Alla andra rejsare är antingen eller.![]()
Angående SM så ska jag spöa Torkel, även om han mot förmodan får till en drömstart, och resten ska jag sätta av när de närmar sig för varvning. Ja, det är 125R vi pratar om...
Ibland blir det så. Vissa personer får helt enkelt allt. Jag har tex en kompis som har tur i BÅDE spel och kärlek, även om det brukar vara antingen eller som gäller. Han träffade en indisk tjej nyligen ute på krogen och allt var helt perfekt. De gick hem tillsammans och hela natten ägnades åt riktigt grym älskog. När de sen låg och mös i sängen på morgonen så skrapade han lite på hennes kastmärke, och han vann fanimej en Mercedes!
Vissa, du inräknad Mozz, föds helt enkelt till ett lyckligare liv.
Angående SM så ska jag spöa Torkel, även om han mot förmodan får till en drömstart, och resten ska jag sätta av när de närmar sig för varvning. Ja, det är 125R vi pratar om...
Ser man på. Finbesök i klassen, kul. Men du får nog jobba lite för att sätta av 95 kilo slev
Torkel piskar väl alla![]()
Fråga till Humlan: Är Torkel den längsta 125 föraren genom tiderna och kan jag vara den tyngsta?![]()
125R ???![]()
Varför nu detta?
Haha... Du får nog först anstränga dig för att få fart på de 95 kilona så att de kan varva mina 82.
/Fet To
.
Ser man på. Finbesök i klassen, kul. Men du får nog jobba lite för att sätta av 95 kilo slev
Torkel piskar väl alla![]()
Fråga till Humlan: Är Torkel den längsta 125 föraren genom tiderna och kan jag vara den tyngsta?![]()
Haha... Du får nog först anstränga dig för att få fart på de 95 kilona så att de kan varva mina 82.
/Fet To
Vem vinner på fredagsträningen?... öh
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup