Hets och tjafs inför SM på Ring Knutstorp

Ingen som har en boplats över någonstans? Är totalt hjälplös denna helgen och kan inte åka med släp och husvagn samtidigt ensam från västerås :) Skulle gärna vara med och racea(gå i mål) lite om dessa småbesvären löste sig. Börjar väl bli lite sent ute nu dessutom :(
0706964355

Ingen som har en boplats över någonstans? Är totalt hjälplös denna helgen och kan inte åka med släp och husvagn samtidigt ensam från västerås :) Skulle gärna vara med och racea(gå i mål) lite om dessa småbesvären löste sig. Börjar väl bli lite sent ute nu dessutom :(
0706964355

Kolla om det finns stuga ledig att hyra på området, dom är toppenfina:tummenupp

Äntligen en tillställning värd att närvara vid. Oh wait, jag kan inte burna(tm). Får ringa Humlan och se om han har något Kit-burnare jag kan låna....

Du har PM(s)

Last edited:
Jag kan tänka mig att hyra stuga och har pratat med Ooopsjoppe. Men vi skulle gärna se en eller två till för att få ner kostnaden. Stugan kostar 850kr per natt. Blir alltså två eller tre nätter beroende på om man kommer på torsdag eller fredag. Om någon vill vara med och dela kan ni väl PMa!

"Frågor i tråden besvaras live på radion"

OK Humlan, här kommer en fråga:

Hur kommer det sig att jag är BÅDE snabb och snygg? Alla andra rejsare är antingen eller.:confused:

Blir alltså två eller tre nätter beroende på om man kommer på torsdag eller fredag.

Och så kommer man alltså på LÖRDAG, strax innan lunch!

Last edited:
Bra. Men här står vi (STK 600) fortfarande med 2x15 minuters körtid....

Ja just det... GSSSXXRRRRR??? "Detta var ju fixat?" Man kunde ju tro att det som ligger ute som "Programblad" skulle ha det rättade tidsschemat...
Vem ska vi jaga nu då? :tungan

Hur kommer det sig att jag är BÅDE snabb och snygg? Alla andra rejsare är antingen eller.:confused:
Och så kommer man alltså på LÖRDAG, strax innan lunch!

Hehe... :hihi

Humlan, jag har ingen fråga i dagsläget men;
När jag ligger topp 5 vill jag att du påpekar att jag bara har slipon med powercommander och kör med standard fjädring. Allt för att förnedra dom andra som kör med fullsketna räserhojar... :D

Last edited:
Förresten ska frågan vara:
HUr kommer det sig att jag är både snabb OCH snygg OCH rolig??? Alla andra rejsare är bara det ena????:confused:

Ibland blir det så. Vissa personer får helt enkelt allt. Jag har tex en kompis som har tur i BÅDE spel och kärlek, även om det brukar vara antingen eller som gäller. Han träffade en indisk tjej nyligen ute på krogen och allt var helt perfekt. De gick hem tillsammans och hela natten ägnades åt riktigt grym älskog. När de sen låg och mös i sängen på morgonen så skrapade han lite på hennes kastmärke, och han vann fanimej en Mercedes!
Vissa, du inräknad Mozz, föds helt enkelt till ett lyckligare liv.

Angående SM så ska jag spöa Torkel, även om han mot förmodan får till en drömstart, och resten ska jag sätta av när de närmar sig för varvning. Ja, det är 125R vi pratar om...

Angående SM så ska jag spöa Torkel, även om han mot förmodan får till en drömstart, och resten ska jag sätta av när de närmar sig för varvning. Ja, det är 125R vi pratar om...

Ser man på. Finbesök i klassen, kul. Men du får nog jobba lite för att sätta av 95 kilo slev ;)

Torkel piskar väl alla :va :tungan

Fråga till Humlan: Är Torkel den längsta 125 föraren genom tiderna och kan jag vara den tyngsta? :)

Ibland blir det så. Vissa personer får helt enkelt allt. Jag har tex en kompis som har tur i BÅDE spel och kärlek, även om det brukar vara antingen eller som gäller. Han träffade en indisk tjej nyligen ute på krogen och allt var helt perfekt. De gick hem tillsammans och hela natten ägnades åt riktigt grym älskog. När de sen låg och mös i sängen på morgonen så skrapade han lite på hennes kastmärke, och han vann fanimej en Mercedes!
Vissa, du inräknad Mozz, föds helt enkelt till ett lyckligare liv.

:rofl

125R ??? :confused:

Varför nu detta?

Ser man på. Finbesök i klassen, kul. Men du får nog jobba lite för att sätta av 95 kilo slev ;)

Fråga till Humlan: Är Torkel den längsta 125 föraren genom tiderna och kan jag vara den tyngsta? :)

Haha... Du får nog först anstränga dig för att få fart på de 95 kilona så att de kan varva mina 82.

/Fet To

125R ??? :confused:

Varför nu detta?

Hos Mordgren får jag lön, det får jag inte hos mig själv. Min andra arbetsgivare, Humlan, har gett mig tillstånd.

Last edited:

Det finns 125-förare från humlans hemtrakter som väger tre-siffrigt, så du räknas nog som lättviktare fortfarande :tungan

Haha... Du får nog först anstränga dig för att få fart på de 95 kilona så att de kan varva mina 82.

/Fet To

Farligt att bli pappa, man blir fet :yoparty

Last edited:
Jag kommer inte tyvärr, efter vurpan i vårt KM i mitten av maj så har inte min handled blivit sig själv. Att köra SM'et två veckor efter vurpan var en dum idé (men manlig, kanske, lite?...), gör ont som fan när jag cyklar vanlig cykel och har inte kört hoj sedan SM'et i Linköping.
Två röntgenundersökningar utan att de hittat något så nu är jag på väntelistan till en handklinik, kan dock ta upp till 3 månader... :(

SURT när jag har en ny frän tändning som ska testas samt nylackade (när som helst!) fiiiina kåpor på G!

89 kg 193 cm = GP-kropp!
Oscar får försöka hänga på Gull istället, kan vi få 59-tider av en 125'a tro?
Lycka till alla oproportionerligt stora 125-rajders! :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...