HET i IB

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar :yoparty

GSXR1100R skrev:
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar :yoparty

Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål. :tungan

Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM! :ätapiller

Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd

Bifogat

• massrooom.jpg
    massrooom.jpg
    77 KB · Visningar: 119
Last edited:
Macho Woman skrev:
Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål. :tungan

Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM! :ätapiller

Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd
Men Jenny, om nu så skulle vara fallet ska du veta att du är en stjärna på det du gör :bow

Macho Woman skrev:
Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd
Ja det vore bra om ni gjorde det :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back