GSXR1100R
The older i get the faster i was
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

GSXR1100R skrev:IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar![]()

Men Jenny, om nu så skulle vara fallet ska du veta att du är en stjärna på det du görMacho Woman skrev:Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål.![]()
Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM!
Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske?![]()

Ja det vore bra om ni gjorde detMacho Woman skrev:Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske?![]()
Macho Woman skrev:varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport.
Enduro... vuxna män som leker med lera i skogen.Domifuling skrev:Testa enduro en gång.... =/ Nu snackar vi spalt-mm.
GSXR1100R skrev:Enduro... vuxna män som leker med lera i skogen.
Låter pojkvännens motivering så?Domifuling skrev:Stämmer bra, riktiga män gör det i skithålet.
HanneZ skrev:Låter pojkvännens motivering så?
Mittuppslaget då, eller var det inte bild på FET?GSXR1100R skrev:IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!