Herrejävlar Crusty Deamons

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Sitter här för mig själv en söndagskväll och vad kan man då hitta på?? Jo, har fixat alla Crusty filmerna som jag sitter och kollar igenom. Jäklar vad bra det är, just nu är det crusty 2 när dom kör i öknen till en passande låt, vilken känsla! Asgarvar när jag ser Bubba visa hur man ska hantera en backe :)

Så vilken är erat bästa klipp i Crusty serien?

Mitt är i crusty 5 där dom kör i Australien till Guano Apes. Har kollat på det 100 tals gånger och tycker forfarande det är såinihelvittes bra. :yoparty

Bubba är alltid bra, med sjuk humor. :tummenupp



Kom och köp min gamla cross, 250 here i come!! :banana

Mvh Bosse
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Crusty 1-3 är sköna allihop, sen började dom spåra ur lite grann även om det finns guldkorn i dom nyare som t.ex han som bränner in i plastmöblerna med Jetski i typ 7:an kanske?
 

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Håller med, efter 3 så blev filmerna lite råare på något sätt, 2an är mer hakulmedgrabbarnaisandtaget känsla. :)

Vattenskoter i plastmöbler har jag missat måste jag kolla nogare på.

Haha, förresten han som kör ner för rampen med sin bromslösa hojj i 1an är helskön sjukhumor. Någon som vet vad det är för hojj? Måste vara bland dom fulaste jag sett.
 

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Humm, vet att Seth Enslow kör med en sådan skapelse. Men jag tycker det varvar för mycket (när man får höra maskinerna) för att vara 500:a. Men det är klart i öknen behöver man lite kraft.
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Mitt favvoklipp är när seth enslow gör JÄÄÄTTEhoppet i öknen o landar platt... AJ!
Det när rusty skall hoppa ner i hotellobbyn är också rätt kul. :rofl
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
tarmac skrev:
Mitt favvoklipp är när seth enslow gör JÄÄÄTTEhoppet i öknen o landar platt... AJ!
Det när rusty skall hoppa ner i hotellobbyn är också rätt kul. :rofl

Finns ju otaliga många bra klipp. Han med cykeln som inte riktigt lyckas hoppa hela vägen upp på taket. Han som hoppar över poolen med ett ben och det andra hamnar i poolen kommer väl ursprungligen från en CDoD-film?

Favoritklippet ändå är nog när Seth E ska sätta något slags rekord så de bygger världens jätteramp. Han hoppar naturligtvis över hela skiten ändå och knäcker ramen i två delar i landningen när han slår pannan i styret och får världens största titanplatta inopererad i pannan!

//Eric
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
DR-Zätare skrev:
Finns ju otaliga många bra klipp. Han med cykeln som inte riktigt lyckas hoppa hela vägen upp på taket. Han som hoppar över poolen med ett ben och det andra hamnar i poolen kommer väl ursprungligen från en CDoD-film?

jupp :)
 

niss3n

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2005
Ort
nowhere
Hoj
dnepr
Bomanrd skrev:
Sitter här för mig själv en söndagskväll och vad kan man då hitta på?? Jo, har fixat alla Crusty filmerna som jag sitter och kollar igenom. Jäklar vad bra det är, just nu är det crusty 2 när dom kör i öknen till en passande låt, vilken känsla! Asgarvar när jag ser Bubba visa hur man ska hantera en backe :)

Så vilken är erat bästa klipp i Crusty serien?

Mitt är i crusty 5 där dom kör i Australien till Guano Apes. Har kollat på det 100 tals gånger och tycker forfarande det är såinihelvittes bra. :yoparty

Bubba är alltid bra, med sjuk humor. :tummenupp



Kom och köp min gamla cross, 250 here i come!! :banana

Mvh Bosse

Ungen som kör brevbärare på en 85a och bubba i de tidiga filmerna+ghetto och ghostrider(när han kör touringhoj)
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
När de kör med Gocartarna med aphängare he he he...
eller när bubba köper gocarten... "I take this with a tripple-extra-large-fat seat"... :)

/fredde
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Intro´t till Crusty Demons 10 ''A Decade of Dirt'' (alltså efter det att bubba lekt klart med sin träskmobil) Hur skön låt som helst och en skön blandning av lyckade och misslyckade hopp och andra sjuka cener.....kolla in!

Ja, osså förståss Ghostrider när han mosar in i vattenposten me touringhojen efter att ha spanat in en brud :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top