Herrejävlar Crusty Deamons

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Sitter här för mig själv en söndagskväll och vad kan man då hitta på?? Jo, har fixat alla Crusty filmerna som jag sitter och kollar igenom. Jäklar vad bra det är, just nu är det crusty 2 när dom kör i öknen till en passande låt, vilken känsla! Asgarvar när jag ser Bubba visa hur man ska hantera en backe :)

Så vilken är erat bästa klipp i Crusty serien?

Mitt är i crusty 5 där dom kör i Australien till Guano Apes. Har kollat på det 100 tals gånger och tycker forfarande det är såinihelvittes bra. :yoparty

Bubba är alltid bra, med sjuk humor. :tummenupp



Kom och köp min gamla cross, 250 here i come!! :banana

Mvh Bosse
 
Crusty 1-3 är sköna allihop, sen började dom spåra ur lite grann även om det finns guldkorn i dom nyare som t.ex han som bränner in i plastmöblerna med Jetski i typ 7:an kanske?
 
Håller med, efter 3 så blev filmerna lite råare på något sätt, 2an är mer hakulmedgrabbarnaisandtaget känsla. :)

Vattenskoter i plastmöbler har jag missat måste jag kolla nogare på.

Haha, förresten han som kör ner för rampen med sin bromslösa hojj i 1an är helskön sjukhumor. Någon som vet vad det är för hojj? Måste vara bland dom fulaste jag sett.
 
Humm, vet att Seth Enslow kör med en sådan skapelse. Men jag tycker det varvar för mycket (när man får höra maskinerna) för att vara 500:a. Men det är klart i öknen behöver man lite kraft.
 
Mitt favvoklipp är när seth enslow gör JÄÄÄTTEhoppet i öknen o landar platt... AJ!
Det när rusty skall hoppa ner i hotellobbyn är också rätt kul. :rofl
 
tarmac skrev:
Mitt favvoklipp är när seth enslow gör JÄÄÄTTEhoppet i öknen o landar platt... AJ!
Det när rusty skall hoppa ner i hotellobbyn är också rätt kul. :rofl

Finns ju otaliga många bra klipp. Han med cykeln som inte riktigt lyckas hoppa hela vägen upp på taket. Han som hoppar över poolen med ett ben och det andra hamnar i poolen kommer väl ursprungligen från en CDoD-film?

Favoritklippet ändå är nog när Seth E ska sätta något slags rekord så de bygger världens jätteramp. Han hoppar naturligtvis över hela skiten ändå och knäcker ramen i två delar i landningen när han slår pannan i styret och får världens största titanplatta inopererad i pannan!

//Eric
 
DR-Zätare skrev:
Finns ju otaliga många bra klipp. Han med cykeln som inte riktigt lyckas hoppa hela vägen upp på taket. Han som hoppar över poolen med ett ben och det andra hamnar i poolen kommer väl ursprungligen från en CDoD-film?

jupp :)
 
Bomanrd skrev:
Sitter här för mig själv en söndagskväll och vad kan man då hitta på?? Jo, har fixat alla Crusty filmerna som jag sitter och kollar igenom. Jäklar vad bra det är, just nu är det crusty 2 när dom kör i öknen till en passande låt, vilken känsla! Asgarvar när jag ser Bubba visa hur man ska hantera en backe :)

Så vilken är erat bästa klipp i Crusty serien?

Mitt är i crusty 5 där dom kör i Australien till Guano Apes. Har kollat på det 100 tals gånger och tycker forfarande det är såinihelvittes bra. :yoparty

Bubba är alltid bra, med sjuk humor. :tummenupp



Kom och köp min gamla cross, 250 here i come!! :banana

Mvh Bosse

Ungen som kör brevbärare på en 85a och bubba i de tidiga filmerna+ghetto och ghostrider(när han kör touringhoj)
 
När de kör med Gocartarna med aphängare he he he...
eller när bubba köper gocarten... "I take this with a tripple-extra-large-fat seat"... :)

/fredde
 
Intro´t till Crusty Demons 10 ''A Decade of Dirt'' (alltså efter det att bubba lekt klart med sin träskmobil) Hur skön låt som helst och en skön blandning av lyckade och misslyckade hopp och andra sjuka cener.....kolla in!

Ja, osså förståss Ghostrider när han mosar in i vattenposten me touringhojen efter att ha spanat in en brud :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top