Hennes

Nu hängde jag inte med :va Förklara :D

Ah, vad kär du är gumman! En helkväll bara du & jag :krama Kanske ska vi säga till fler Pinkisar? Detta är ju ändå "Hennes" tråd. :)

Tim brukar säga så när det är något snuskigt inblandat......ja, resten kan du ju tänka ut. :D:D

Japp, det tycker ja låter som en riktigt bra idé. Så som PP sa, lite slumberparty för bara flickorna. :tummenupp

Tim brukar säga så när det är något snuskigt inblandat......ja, resten kan du ju tänka ut. :D:D

Japp, det tycker ja låter som en riktigt bra idé. Så som PP sa, lite slumberparty för bara flickorna. :tummenupp

Fan man verkar bo i fel del av landet :( i norrland sover man tätt ihop för att hålla värmen och i söder har man slumberpartyn,vaffan gör man i mellansverige? runkar med kondom eller? :huvet

jaja ni kan ju lägga upp bilder när ni är klara för oss andra :krama

På "begäran", här kommer en update från gårkvällen:
Kom dit i tid, lämnade över flaskan & höll honom sen sällskap i köket medans han lagade maten.
Han gav mig ganska inledningvis även en komplimang "vad fin du är idag". :) (hade inte ansträngt mig nämnvärt gällande kläder utan körde basic outfit)

Maten var supergod & kvällen var mkt trevlig. Min vinflaska står dock kvar oöppnad på hans köksbänk...

...för han hade redan hällt upp ett glas rött åt oss var när jag kom. :hihi

Så maten & vintet var gott & sällksapet toppen. Tillbringade kvällen i soffan framför tvn tjötandes om ditt & datt. TJOFF! så var kl 00.30 & han var trött...

Kan väl säga som så att hans mkt breda säng var jääädrigt skön att sova i. Sov så gott! Sovsällskap är såååå underskattat! En go varm kropp tätt intill sin egen. *mmmmmmmm* :krama

......sen blir man tydligen rätt trött om man lägger sig ca 01.00 men inte somnar förräns ca 03.30 :tungan:tungan

VÄNTA NU!!!!

Nog för att jag brukar vara gentleman, iaf om det är nåt man fáktiskt bryr sig om (då offar man första natten för att inte sabba det till att det blir sista också, så att man får obegränsad access längre fram ;)). Men bjöd han alltså på vin när han visste att du skulle va tvungen att köra för att ta dig därifrån..

...UTAN ATT DU FICK ÅKA??????

:va

VÄNTA NU!!!!

Nog för att jag brukar vara gentleman, iaf om det är nåt man fáktiskt bryr sig om (då offar man första natten för att inte sabba det till att det blir sista också, så att man får obegränsad access längre fram ;)). Men bjöd han alltså på vin när han visste att du skulle va tvungen att köra för att ta dig därifrån..

...UTAN ATT DU FICK ÅKA??????

:va

Lugn,lugn, han tänkte nog i liknande banor som dina. :) Åka/köra, välj vilket ord du vill men visst fick jag det. :tuttar :D

Lugn,lugn, han tänkte nog i liknande banor som dina. :) Åka/köra, välj vilket ord du vill men visst fick jag det. :tuttar :D

Härligt! Bara att gratulera! Va skönt att han redan hade tagit beslutet om att du skulle sova över :) Då har han ju även lagt ribban tills när han kommer till dig på middag ;)

Hallå töser! Hade ni varit sugna på att vara med på en SH/TPL-fest i nästa år? Arrangera något lite större men då vill jag jätte gärna att så många TPL-tjejer är med som möjligt. Sovplats och grejer går med all säkerhet att ordna.

Hade ni varit sugna?

Hallå töser! Hade ni varit sugna på att vara med på en SH/TPL-fest i nästa år? Arrangera något lite större men då vill jag jätte gärna att så många TPL-tjejer är med som möjligt. Sovplats och grejer går med all säkerhet att ordna.

Hade ni varit sugna?

Ni kan likagärna komma över till mig direkt hela bunten.

Jävla liggorgier du ska försöka få te hela tiden...

Hade ni varit sugna?

Ja, jag är på :) :yoparty
Bara inte sista helgen i Januari, då är jag i Barcelona och festar :banana

Ni kan likagärna komma över till mig direkt hela bunten.

Jävla liggorgier du ska försöka få te hela tiden...

Du e rolig. Kan du inte festa utan att sätta på någon? Jag tycker om att ha roligt, finns andra saker som är roliga att göra än att bara ligga.

Ja, jag är på :) :yoparty
Bara inte sista helgen i Januari, då är jag i Barcelona och festar :banana

Skitbra! Vill gärna ha så många som möjligt med mig så vi kan göra nåt riktigt ballt! Alla kontakter behövs. Januari blir för tätt, kanske februari eller mars.

Last edited:
Du e rolig. Kan du inte festa utan att sätta på någon? Jag tycker om att ha roligt, finns andra saker som är roliga att göra än att bara ligga.

Skitbra! Vill gärna ha så många som möjligt med mig så vi kan göra nåt riktigt ballt! Alla kontakter behövs. Januari blir för tätt, kanske februari eller mars.

Jag ligger så lite som möjligt, det är mest bara jobbigt och tidsödande.
Men jag är ganska ensam kille att ha de tankarna.

Jag ligger så lite som möjligt, det är mest bara jobbigt och tidsödande.
Men jag är ganska ensam kille att ha de tankarna.

Ja för sporthoj.com är mycket ballare än att ligga, det är inte alls tidsödande/slösande. :tummenupp

Ja för sporthoj.com är mycket ballare än att ligga, det är inte alls tidsödande/slösande. :tummenupp

Därav att jag kanske inte riktigt har tid för några andra tidsödande aktiviteter :gnissla

Snart ska jag iaf åka o kika på en ny hoj, en måste ju ha lite rebound så man inte deppar ner sig helt.

Därav att jag kanske inte riktigt har tid för några andra tidsödande aktiviteter :gnissla

Snart ska jag iaf åka o kika på en ny hoj, en måste ju ha lite rebound så man inte deppar ner sig helt.

Har du inte en geggamoppe? Vad ska du kolla på?

:D.. shoppaholic...
Men fan, crossen är ju inte LV-reggad vet du så man kan ju inte bara ta sig en spontantur, är laglig av mig vettu...

skaffa dig en LV-reggad ist, som min. ;) :arsele :D

Hade ni varit sugna?

:tummenupp Låter som en plan!! Jag är på!

Hade ni varit sugna?

Klart jag är på :tummenupp

Back