du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH!
har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då.![]()
Amen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH!
har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då.![]()
what d fakk, e du säker på att du har snopp? smart kille! gillar vi!![]()
Menar du en sådan med silikoninlägg i, som ska ge "extra lyft"?

Amen...Det beror ju på vad man jämför med! Jag kan ju köpa en top som täcker hela min överkropp för 99 kr var som helst liksom, men vill jag han något som täcker enbart tuttsingarna får jag punga upp med sjuka priser. Finns det andra kläder som kostar mer ju större storlek det är, eller det gällar bara precis Bh:ar?
Ja mena en sådan hära
![]()
![]()
Alltså en behå utan axelband eller några spännen, vilket gör att man kan ha lite andra skärningar på klänningar utan att behån syns eller stör.
Det jag undrar är om dessa grejjor sitter på plats liksom?
Har kännt på dessa i handeln och tycker de känns lite "geggiga" och konstiga och jag undrar om nån lady här har provat dessa?
Äre nåt att ha?![]()
Ja mena en sådan hära
Alltså en behå utan axelband eller några spännen, vilket gör att man kan ha lite andra skärningar på klänningar utan att behån syns eller stör.
Det jag undrar är om dessa grejjor sitter på plats liksom?
Har kännt på dessa i handeln och tycker de känns lite "geggiga" och konstiga och jag undrar om nån lady här har provat dessa?
Äre nåt att ha?![]()

JAG har provat sånt o det är riktigt jävla SKIT!!! Det sitter inte kvar pån tuttarna o den flyttar på sig. Skulle ha till en nyårsklänning för ett par år sen plus att det är snyggt tex tubtopp eller nåt annat linne utan axelband. Vet inte om man måste ha enorma tuttar för att dom ska sitta eller vad men på mina normalstora/små funka det iaf inte. Du kan lika bra använda silvertejp, håller åtminståne bättre.![]()

men ja är skeptisk som fan alltså... 

Jag har provat "boob-tejp" , alltså speciellt utformat för att fungera som en slags behå, ja eller nåt
NEVER MORE!!!!
Höll på att dö när jag skulle ta av skiten, gjorde så förbannat ont, jag var fan skraj på riktigt att jag skulle slita bort all hud me.. Usch, sann tortyr!
Så gaffatejpen känns inte så lockande efter den pärsen...
Men vad jag har läst till mej så ska denna siliconbehå liksom "sugas" påmen ja är skeptisk som fan alltså...
Som Swish sa, det måste bli väldans varmt för dem där inne bakom silicon-mojängen...![]()
Jag har provat "boob-tejp" , alltså speciellt utformat för att fungera som en slags behå, ja eller nåt
NEVER MORE!!!!![]()
Höll på att dö när jag skulle ta av skiten, gjorde så förbannat ont, jag var fan skraj på riktigt att jag skulle slita bort all hud me.. Usch, sann tortyr!
Så gaffatejpen känns inte så lockande efter den pärsen...
Men vad jag har läst till mej så ska denna siliconbehå liksom "sugas" påmen ja är skeptisk som fan alltså...
Som Swish sa, det måste bli väldans varmt för dem där inne bakom silicon-mojängen...![]()
Vill man vara fin får man lida pin vet du väl....

Jag är glad som fan iaf att jag inte hade med mej ett ragg denna kvällen, fuck va pinsamt det hade varit med tejpen då..
Tog säkert en timme och en massa tårar, ynk och pipande från min sida innan jag fick av helvetet. Jag var helt slut och mörbultad och förbannade mej själv att jag hade provat på nåt sånt sket. Så never more!
Tänk om jag hade haft med mej ragg den kvällen, då hade jag isf fått köra akten med tejpade behag.
Snacka om förnedring.
Girls, tänk er för innan ni tejpar!![]()

Jag är glad som fan iaf att jag inte hade med mej ett ragg denna kvällen, fuck va pinsamt det hade varit med tejpen då..
Tog säkert en timme och en massa tårar, ynk och pipande från min sida innan jag fick av helvetet. Jag var helt slut och mörbultad och förbannade mej själv att jag hade provat på nåt sånt sket. Så never more!
Tänk om jag hade haft med mej ragg den kvällen, då hade jag isf fått köra akten med tejpade behag.
Snacka om förnedring.
Mmm...för en snubbe bryr sig så jävla mkt om de då.
En får nog ta o tejpa de nedre behagen om de överhuvudtaget ska märkas.
O hade han brytt sig så hade problemet varit ur världen på en sekund eftersom han hade slete bort skiten, snabbt o smärt..."fritt" ..![]()
mja man vet aldrig, kanske varit ett sånt benrangel som dig, då hade d inte varit mycket kraft i armarna om allt blod skulle flödat till det "tredje stora benet".
jag kom ihåg när jag var lite yngre o hade A-kupa, ni vet "håller på att bli bröst boppar" såna som ser lite strutiga ut o är ömma hela tiden. Jag lurades i hela 7:an med en BH som hade såntdärada geleaktigt innehåll, jag tänkte ju givetvis aldrig visa mig naken för någon vid den åldern ändå men om man fick chansen att tafsa på mig kändes bopparna nästa som riktiga C-kupor haha!
På samma sätt som jag hade 3-4 strumpor i kallingarna för att få nåt som skulle likna en villevink...

Snacka om förnedring.
hade inte du ett stort tredje ben? eller den växer o blir stor senare?![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!