Hennes

du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH! :D:D

:arsele:arsele

har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då. :D

Amen... :D Det beror ju på vad man jämför med! Jag kan ju köpa en top som täcker hela min överkropp för 99 kr var som helst liksom, men vill jag han något som täcker enbart tuttsingarna får jag punga upp med sjuka priser. Finns det andra kläder som kostar mer ju större storlek det är, eller det gällar bara precis Bh:ar?

what d fakk, e du säker på att du har snopp? smart kille! gillar vi! :tummenupp

Hahaha... jovisst, ganska säker på att jag har snopp. :)

Man har väl varit med förr och lyckats krångla av nån bejb en BH som innehöll halva tuttarna, man blev väl lite besviken om man säger så... inte för att man nödvändigtvis gillar stora boobs utan bara själva grejen att halva kroppen sitter i kläderna.

Menar du en sådan med silikoninlägg i, som ska ge "extra lyft"?

Ja mena en sådan hära :fakta

!B,p)K8!!mk~$(KGrHqQH-D4EqulEKL0fBKs,gyfyow~~_35.JPG

silikon_bh.jpg

Alltså en behå utan axelband eller några spännen, vilket gör att man kan ha lite andra skärningar på klänningar utan att behån syns eller stör.
Det jag undrar är om dessa grejjor sitter på plats liksom? :va
Har kännt på dessa i handeln och tycker de känns lite "geggiga" och konstiga och jag undrar om nån lady här har provat dessa?
Äre nåt att ha? :confused:

Amen... :D Det beror ju på vad man jämför med! Jag kan ju köpa en top som täcker hela min överkropp för 99 kr var som helst liksom, men vill jag han något som täcker enbart tuttsingarna får jag punga upp med sjuka priser. Finns det andra kläder som kostar mer ju större storlek det är, eller det gällar bara precis Bh:ar?

Okej att jag blivit kallad för stor idag men har aldrig behövt handla oversize kläder än så jag vet faktiskt inte. Men det finns ju butiker som riktar in sig på plus size personer och där kan det säkert kosta lite mer än "vanliga" storlekar.

!B,p)K8!!mk~$(KGrHqQH-D4EqulEKL0fBKs,gyfyow~~_35.JPG

silikon_bh.jpg

Alltså en behå utan axelband eller några spännen, vilket gör att man kan ha lite andra skärningar på klänningar utan att behån syns eller stör.
Har kännt på dessa i handeln och tycker de känns lite "geggiga" och konstiga och jag undrar om nån lady här har provat dessa?

JAG har provat sånt o det är riktigt jävla SKIT!!! Det sitter inte kvar pån tuttarna o den flyttar på sig. Skulle ha till en nyårsklänning för ett par år sen plus att det är snyggt tex tubtopp eller nåt annat linne utan axelband. Vet inte om man måste ha enorma tuttar för att dom ska sitta eller vad men på mina normalstora/små funka det iaf inte. Du kan lika bra använda silvertejp, håller åtminståne bättre. :tummenupp

Last edited:

Jaså... Den tvivlar jag starkt på! Skulle den sitt fast genom att klibbas fast då eller?
Mysigt om man typ är ute och dansar, lär ju lufta bra däremellan... :näsblod

JAG har provat sånt o det är riktigt jävla SKIT!!! Det sitter inte kvar pån tuttarna o den flyttar på sig. Skulle ha till en nyårsklänning för ett par år sen plus att det är snyggt tex tubtopp eller nåt annat linne utan axelband. Vet inte om man måste ha enorma tuttar för att dom ska sitta eller vad men på mina normalstora/små funka det iaf inte. Du kan lika bra använda silvertejp, håller åtminståne bättre. :tummenupp

Jag har provat "boob-tejp" , alltså speciellt utformat för att fungera som en slags behå, ja eller nåt :va
NEVER MORE!!!! :mad: :gråta

Höll på att dö när jag skulle ta av skiten, gjorde så förbannat ont, jag var fan skraj på riktigt att jag skulle slita bort all hud me.. Usch, sann tortyr!
Så gaffatejpen känns inte så lockande efter den pärsen...

Men vad jag har läst till mej så ska denna siliconbehå liksom "sugas" på :tuttar men ja är skeptisk som fan alltså... :näsblod
Som Swish sa, det måste bli väldans varmt för dem där inne bakom silicon-mojängen... :3freak

Jag har provat "boob-tejp" , alltså speciellt utformat för att fungera som en slags behå, ja eller nåt :va
NEVER MORE!!!! :död

Höll på att dö när jag skulle ta av skiten, gjorde så förbannat ont, jag var fan skraj på riktigt att jag skulle slita bort all hud me.. Usch, sann tortyr!

Men vad jag har läst till mej så ska denna siliconbehå liksom "sugas" på :tuttar men ja är skeptisk som fan alltså... :näsblod
Som Swish sa, det måste bli väldans varmt för dem där inne bakom silicon-mojängen... :3freak

Det blir väldigt svettigt o du får inga snygga tuttar i den. Är skitsvårt att få på den rätt så att den sitter nåtsånär bra. Blir alltid att ena sitter längre ner än andra osv. Tycker inte det är värt pengarna. Det är typ lim på insidan av bhn, inget som sitter hårt du kan ta av o på lätt. Men det sitter på hela insidan av bh. Det kanske är silikon inte lim. Men det gör inte ont iaf.

NEVER MORE!!!! :mad: :gråta

Vill man vara fin får man lida pin vet du väl....

Vill man vara fin får man lida pin vet du väl....

Jag är glad som fan iaf att jag inte hade med mej ett ragg denna kvällen, fuck va pinsamt det hade varit med tejpen då..
Tog säkert en timme och en massa tårar, ynk och pipande från min sida innan jag fick av helvetet. Jag var helt slut och mörbultad och förbannade mej själv att jag hade provat på nåt sånt sket. Så never more!

Tänk om jag hade haft med mej ragg den kvällen, då hade jag isf fått köra akten med tejpade behag.
Snacka om förnedring.

Girls, tänk er för innan ni tejpar! :näsblod

Jag är glad som fan iaf att jag inte hade med mej ett ragg denna kvällen, fuck va pinsamt det hade varit med tejpen då..
Tog säkert en timme och en massa tårar, ynk och pipande från min sida innan jag fick av helvetet. Jag var helt slut och mörbultad och förbannade mej själv att jag hade provat på nåt sånt sket. Så never more!

Tänk om jag hade haft med mej ragg den kvällen, då hade jag isf fått köra akten med tejpade behag.
Snacka om förnedring.

HAHAHAHAHHAHAH!!!!! HAHAHAHHAHAHA!!!! Helt galet sjukt! :D:D:krama

Snacka om förnedring.

Mmm...för en snubbe bryr sig så jävla mkt om de då.
En får nog ta o tejpa de nedre behagen om de överhuvudtaget ska märkas.

O hade han brytt sig så hade problemet varit ur världen på en sekund eftersom han hade slete bort skiten, snabbt o smärt..."fritt" .. :D

Mmm...för en snubbe bryr sig så jävla mkt om de då.
En får nog ta o tejpa de nedre behagen om de överhuvudtaget ska märkas.

O hade han brytt sig så hade problemet varit ur världen på en sekund eftersom han hade slete bort skiten, snabbt o smärt..."fritt" .. :D

mja man vet aldrig, kanske varit ett sånt benrangel som dig, då hade d inte varit mycket kraft i armarna om allt blod skulle flödat till det "tredje stora benet".

mja man vet aldrig, kanske varit ett sånt benrangel som dig, då hade d inte varit mycket kraft i armarna om allt blod skulle flödat till det "tredje stora benet".

Ja har stor ballongskalle me så de e blodet i huvet som strömmar dig, så dä nemas problemas...

jag kom ihåg när jag var lite yngre o hade A-kupa, ni vet "håller på att bli bröst boppar" såna som ser lite strutiga ut o är ömma hela tiden. Jag lurades i hela 7:an med en BH som hade såntdärada geleaktigt innehåll, jag tänkte ju givetvis aldrig visa mig naken för någon vid den åldern ändå men om man fick chansen att tafsa på mig kändes bopparna nästa som riktiga C-kupor haha!

jag kom ihåg när jag var lite yngre o hade A-kupa, ni vet "håller på att bli bröst boppar" såna som ser lite strutiga ut o är ömma hela tiden. Jag lurades i hela 7:an med en BH som hade såntdärada geleaktigt innehåll, jag tänkte ju givetvis aldrig visa mig naken för någon vid den åldern ändå men om man fick chansen att tafsa på mig kändes bopparna nästa som riktiga C-kupor haha!

På samma sätt som jag hade 3-4 strumpor i kallingarna för att få nåt som skulle likna en villevink...

På samma sätt som jag hade 3-4 strumpor i kallingarna för att få nåt som skulle likna en villevink...

hade inte du ett stort tredje ben? eller den växer o blir stor senare? :va

Snacka om förnedring.

Jag testade bopptejp från Lindex till ett linne som var väldigt avslöjande, syftet med tejpen var bara att dölja bröstvårtorna (Tydligen tror dom flesta killarna att när bröstvårtorna e styva e man KÅT) men man såg ganska märklig ut med dom på, hudfärgad tejp formade som ett par blommor, inte alls smickrande men dom höll borta grabbarnas kommentarer iaf den kvällen.

Att ta av tejpen var inte så smärtsamt men man blev ganska röd runt vårtgården.

Ska hem till en kille på middag imorgon. Funderar på om jag ska ta med en flaska vin eller inte.:va
Det är en bra bit mellan våra bostäder så jag måste ta bilen dit. Så om jag tar med vin innebär det att jag måste stanna där. (vilket jag nog kan tänka mig att göra :) ) MEN är det för "framfusigt??
What to do? Ta med vin & ett alkoholfritt alternativ, ta med en flaska vin eller komma tomhänt???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT