Hennes

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vet inte, men den röda tråden verkar vara vatten;

På ett berg med utsikt över en stor fjärd, i båten, på stranden (både privat och offentlig), under vattnet, på en fest utomhus ca 20m från övriga deltagare, div ställen efter vägen i/på/runtomkring/körandes bilen, klassisk höskulle, bubbelpool, bastu (puh), skogen + nåt mera...

Vill till 10 000m klubben oxå!

Check på i stort sett alla dem där... fast jag vill också in i 10.000m klubben, och då är jag ändå gift med en flygvärdinna numera. :D

Men det mest bisarra, start mitt i publikhavet på konsert med "final" i skogsbrynet precis bredvid... Quartfestivalen i Norge. :yoparty
Det var nåt större norskt hårdrocksband jag inte kommer på vad de heter just nu som spelade...
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Stranden - check
poolen - check
I bilen - check
på krogen - check
På däck på en båt på havet mitt på dan - check
På skansen (utomhus) - check
I park - check
I tvättstugan - check
På bio - på önskelistan
10 000 metersklubben - på önskelistan
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ja t.e.x att rycka punghår med pincett. :tungan

Till exempel förkortas t.ex. och inget annat! :mattias

Finns det något bättre? :kär

Japp, t.ex. lite Luther Vandross.

Alla där man får stoppa in pillen i kissen!

Right on dude! :fakta

Bästa ställning kan variera, men den bästa e i den jag får "the big O" :D

Hoppas verkligen att du inte bara har en ställning...

Vet inte, men den röda tråden verkar vara vatten;

På ett berg med utsikt över en stor fjärd, i båten, på stranden (både privat och offentlig), under vattnet, på en fest utomhus ca 20m från övriga deltagare, div ställen efter vägen i/på/runtomkring/körandes bilen, klassisk höskulle, bubbelpool, bastu (puh), skogen + nåt mera...

Vill till 10 000m klubben oxå!

Låter trevligt. Nästan som min föregående helg. In my dreams!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Oj tack för korrigeringen. Jag ska aldrig göra så mer. :tungan

Bry dig inte om honom, han har inte så mycket att säga till om i verkligheten så han försöker spela viktig här på internätet! :tummenupp:D:D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Bry dig inte om honom, han har inte så mycket att säga till om i verkligheten så han försöker spela viktig här på internätet! :tummenupp:D:D

Jo jag bryr mig. Det är hysteriskt roligt att kivas på nätet när det regnar ute och man inte har något bättre för sig. :sissy:D

Han har kastat handsken. Nu skall det letas stavfel, syftningsfel och bara allmänna fel. :)
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Det du säger låter korrekt men d handlar nog lite om hur klumpig den personen är som ska hålla i rakhyveln:död...

Kan nog stämma. Men man får ju vara lite selektiv när man väljer person då. :tungan
Det är ju inte vem som helst som man släpper i närheten av dom ädlare delarna.

Men behåller o andra sidan fukten:död

Nejdå. Inte ett underställ i riktig Ull. Det transporterar bort fukten överaskande bra.
Jag har strumpor i Ull som jag använder i vandringskängorna och i MC-stövlarna och dom håller mig torrare och fräschare om fötterna än något annat material.

Fan vad glad jag är att du inte var med på min svensexa Steffo... :D

Du menar att du är rädd för att bli rakad. :tungan
Inget att oroa sig för där.
Jag är väldigt ointresserad av andra killars genitalier. I så fall hade jag nog hellre fixat fram en tjej som grejade det.
 
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jo jag bryr mig. Det är hysteriskt roligt att kivas på nätet när det regnar ute och man inte har något bättre för sig. :sissy:D

Han har kastat handsken. Nu skall det letas stavfel, syftningsfel och bara allmänna fel. :)

Bring it on!

tyst, ville bara mobbas lite! :arsele

:D:D:D:tummenupp

Meaney! :mad:

Till exempel = T.ex

Och i en värld av synonymer:

Exempelvis = ex.


:fakta

Om meningen börjat med t.ex. hade ditt förslag varit korrekt. Nu är det inte riktigt så. :tungan
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
STOP!!! Back to topic annars blir det rensning! Nu får det räcka med tramseriet, skriv hur fan ni vill. Bara ni skriver om det tråden handlar om! :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Okejrå....sorry.

Är det sant att cheyer diskuterar hur deras partner är i sängen??

Hur menar du? Bästa tjejpolare med varandra eller tjejer bara sådär? Är du kass i bingen? :D:D:D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nopp. Har hört att dom bara pratar om känslor:krama

Beror på vem tjejen är och hur bra killen är, pratar hon känslor är han kass. Pratar hon om hur killen är i sängen så är han grym. :arsele:D
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top