Hennes

Vet inte, men den röda tråden verkar vara vatten;

På ett berg med utsikt över en stor fjärd, i båten, på stranden (både privat och offentlig), under vattnet, på en fest utomhus ca 20m från övriga deltagare, div ställen efter vägen i/på/runtomkring/körandes bilen, klassisk höskulle, bubbelpool, bastu (puh), skogen + nåt mera...

Vill till 10 000m klubben oxå!

Check på i stort sett alla dem där... fast jag vill också in i 10.000m klubben, och då är jag ändå gift med en flygvärdinna numera. :D

Men det mest bisarra, start mitt i publikhavet på konsert med "final" i skogsbrynet precis bredvid... Quartfestivalen i Norge. :yoparty
Det var nåt större norskt hårdrocksband jag inte kommer på vad de heter just nu som spelade...

Stranden - check
poolen - check
I bilen - check
på krogen - check
På däck på en båt på havet mitt på dan - check
På skansen (utomhus) - check
I park - check
I tvättstugan - check
På bio - på önskelistan
10 000 metersklubben - på önskelistan

Ja t.e.x att rycka punghår med pincett. :tungan

Till exempel förkortas t.ex. och inget annat! :mattias

Finns det något bättre? :kär

Japp, t.ex. lite Luther Vandross.

Alla där man får stoppa in pillen i kissen!

Right on dude! :fakta

Bästa ställning kan variera, men den bästa e i den jag får "the big O" :D

Hoppas verkligen att du inte bara har en ställning...

Vet inte, men den röda tråden verkar vara vatten;

På ett berg med utsikt över en stor fjärd, i båten, på stranden (både privat och offentlig), under vattnet, på en fest utomhus ca 20m från övriga deltagare, div ställen efter vägen i/på/runtomkring/körandes bilen, klassisk höskulle, bubbelpool, bastu (puh), skogen + nåt mera...

Vill till 10 000m klubben oxå!

Låter trevligt. Nästan som min föregående helg. In my dreams!

Oj tack för korrigeringen. Jag ska aldrig göra så mer. :tungan

Bry dig inte om honom, han har inte så mycket att säga till om i verkligheten så han försöker spela viktig här på internätet! :tummenupp:D:D

Bry dig inte om honom, han har inte så mycket att säga till om i verkligheten så han försöker spela viktig här på internätet! :tummenupp:D:D

Jo jag bryr mig. Det är hysteriskt roligt att kivas på nätet när det regnar ute och man inte har något bättre för sig. :sissy:D

Han har kastat handsken. Nu skall det letas stavfel, syftningsfel och bara allmänna fel. :)

Det du säger låter korrekt men d handlar nog lite om hur klumpig den personen är som ska hålla i rakhyveln:död...

Kan nog stämma. Men man får ju vara lite selektiv när man väljer person då. :tungan
Det är ju inte vem som helst som man släpper i närheten av dom ädlare delarna.

Men behåller o andra sidan fukten:död

Nejdå. Inte ett underställ i riktig Ull. Det transporterar bort fukten överaskande bra.
Jag har strumpor i Ull som jag använder i vandringskängorna och i MC-stövlarna och dom håller mig torrare och fräschare om fötterna än något annat material.

Fan vad glad jag är att du inte var med på min svensexa Steffo... :D

Du menar att du är rädd för att bli rakad. :tungan
Inget att oroa sig för där.
Jag är väldigt ointresserad av andra killars genitalier. I så fall hade jag nog hellre fixat fram en tjej som grejade det.

Last edited:
Jo jag bryr mig. Det är hysteriskt roligt att kivas på nätet när det regnar ute och man inte har något bättre för sig. :sissy:D

Han har kastat handsken. Nu skall det letas stavfel, syftningsfel och bara allmänna fel. :)

Bring it on!

tyst, ville bara mobbas lite! :arsele

:D:D:D:tummenupp

Meaney! :mad:

Till exempel = T.ex

Och i en värld av synonymer:

Exempelvis = ex.

:fakta

Om meningen börjat med t.ex. hade ditt förslag varit korrekt. Nu är det inte riktigt så. :tungan

STOP!!! Back to topic annars blir det rensning! Nu får det räcka med tramseriet, skriv hur fan ni vill. Bara ni skriver om det tråden handlar om! :tummenupp

Okejrå....sorry.

Är det sant att cheyer diskuterar hur deras partner är i sängen??

Hur menar du? Bästa tjejpolare med varandra eller tjejer bara sådär? Är du kass i bingen? :D:D:D

Nopp. Har hört att dom bara pratar om känslor:krama

Beror på vem tjejen är och hur bra killen är, pratar hon känslor är han kass. Pratar hon om hur killen är i sängen så är han grym. :arsele:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon