Hennes

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Fan va jag är deppig idag. Bara så ni vet.....börjar känna mig som en viss fågel......:huvet

Några tjejer som är sugna på typ singelgirlsnightout? Lite lätt mat och god dricka sen ut och skaka dom lurviga? Lite trevlig uppmärksamhet och trevliga kommentarer hade varit najs. :rolleyes:

Du skrämmer inte barn i alla fall, uppmuntrande vet jag inte men sant:)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Gammalt som inte vill försvinna. Tycker jag gör massa skit hela tiden men ibland är det stunden som man har över och då sätter tjejhjärnan igång och tänker, och det är inte bra. :gnissla

Är det svårt att göra en hemsida på tex One.com? Ska göra en hemsida åt en uppfödare och vet inte om jag tagit mig vatten över huvud, men tror inte något är omöjligt. :)

:krama
Ja vet precis hur de e, ja har ju en såndär tjejhjärna själv :gnissla

Söndagar har en tendens att vi lite såhäringa, det är nog en kombo av att helgen snart är slut så man får ångest över det osv.

En film, lite mys med hundarna sen somnar man i soffan o vaknar upp till en ny härlig dag :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nu vet jag inte om du har ett konto hos one.com eller så

https://surftown.se/hemsideprogram

nej har inget konto på one.com, kom precis från uppfödaren så har inte kommit igång med något än. ska kolla upp lite innan vi sätter igång. dom tänkte betala flera tusen till någon som inte ens gör snygga hemsidor. tycker det är tråkigt att dom ska behöva betala massa pengar på något som går att göra riktigt snyggt sjlv.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
nej har inget konto på one.com, kom precis från uppfödaren så har inte kommit igång med något än. ska kolla upp lite innan vi sätter igång. dom tänkte betala flera tusen till någon som inte ens gör snygga hemsidor. tycker det är tråkigt att dom ska behöva betala massa pengar på något som går att göra riktigt snyggt sjlv.

Hur mycket. jag kan göra det så tar jag bara 80% av priset. dom andra 20% behåller du :tummenupp
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:krama
Ja vet precis hur de e, ja har ju en såndär tjejhjärna själv :gnissla

Söndagar har en tendens att vi lite såhäringa, det är nog en kombo av att helgen snart är slut så man får ångest över det osv.

En film, lite mys med hundarna sen somnar man i soffan o vaknar upp till en ny härlig dag :tummenupp

Brukar normalt inte ha problem med söndagar, men känns som om det är mycket som hopar sig nu och jobbet är ett av problemen. Så att man ska gå till jobb i morgon gör inte att man mår mycket bättre.

Det där sista hade varit trevligt med en person, är trött på att mysa med mina hundar. ;)

Nja nu ska du inte säga för mycket. :D

HAHHAHAHHAA Tack!! :D
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Brukar normalt inte ha problem med söndagar, men känns som om det är mycket som hopar sig nu och jobbet är ett av problemen. Så att man ska gå till jobb i morgon gör inte att man mår mycket bättre.

Det där sista hade varit trevligt med en person, är trött på att mysa med mina hundar. ;)



HAHHAHAHHAA Tack!! :D

Neh, men vissa dagar är ju helt enkelt bättre än andra bara, o sen råkar söndagar vara en såndär dag som de ibland går åt helvete.

Du får la ropa efter M o tvinga ner fanstyget, lova lite god mat o mys så gåre nog :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Neh, men vissa dagar är ju helt enkelt bättre än andra bara, o sen råkar söndagar vara en såndär dag som de ibland går åt helvete.

Du får la ropa efter M o tvinga ner fanstyget, lova lite god mat o mys så gåre nog :D

Been there done that didnt work. ;)
 

tommi

Guest
Fan va jag är deppig idag. Bara så ni vet.....börjar känna mig som en viss fågel......:huvet

Några tjejer som är sugna på typ singelgirlsnightout? Lite lätt mat och god dricka sen ut och skaka dom lurviga? Lite trevlig uppmärksamhet och trevliga kommentarer hade varit najs. :rolleyes:

Jag tycker ju att du är snygg det måste ju räknas? :krama men allvarligt sätt på en film (ingen snyftare) som du tycker är bra massor med godis,ja jag vet att man blir tjock av det men såna här dagar som du har idag är man förlåten :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tycker ju att du är snygg det måste ju räknas? :krama men allvarligt sätt på en film (ingen snyftare) som du tycker är bra massor med godis,ja jag vet att man blir tjock av det men såna här dagar som du har idag är man förlåten :)

Tack. :) Provade det i fredags, sov hos min syster. Idag sover hon hos mig, men det funkar inte. :) Mysigare om man har något lite hårdare, hårigare och större att mysa med, och nu pratar jag inte om min hund. :tungan
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hihi

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...




'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han kommer ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?'
'Att jag tog dig för pengarnas skull', svarar hon...



Q: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?
A: Ett rykte...


Käre Gud,
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!
AMEN



Q: Vad betyder det när det ligger en man i din säng och flämtar efter luft och säger ditt namn?
A: Du trycker inte ned kudden tillräckligt länge.


:tummenupp:D:tuttar
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
blaaah, trodde de skulle bli en barnlek att somna idag, men icke... va trött o allt men de resulterade bara i en timmes vila, de e väl bara o ta sig lite käk o börja om från början.

Tiiiips?
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
jag e såååå ensam, sambon har däckat i sängen o jag sitter bredvid o stör mig på hans snarkande!!! Vad fan ska jag sysselsätta mig med? haha!

edit: hur får man sin sambo att sluta snarka?

Hur man får någon att sluta snarka varierar nog. Man måste nog komma fram till något som funkar för just den personen.

Personligen så kan jag snarka en del när jag druckit eller om jag är förkyld eller så.
Knuffa på mig hjälper inte för jag knuffar bara tillbaka utan att vakna.
Däremot funkar det utmärkt att säga åt mig att sluta.
dock är det nog inte något som funkar för alla misstänker jag.

Jag tror egentligen att snarkning är lite av en dålig vana. Det går att vänja sig av med det. Det svåra är väl att man gör det när man sover.
Det finns hjälpmedel som ser ut som ett armbandsur som känner av ljudet av snarkningar och ger en liten elström i handleden så att den som snarkar ska känna av det och sluta med det.
Dock är en sådan lösning kanske lite taskig om det är så att när du somnat snarkar du med. då får ju han en stöt om du snarkar.

Är det svårt att göra en hemsida på tex One.com? Ska göra en hemsida åt en uppfödare och vet inte om jag tagit mig vatten över huvud, men tror inte något är omöjligt. :)

Det beror lite på hur avancerad den ska vara. Dom flesta webbhotell har verktyg för att göra en enklare sida. För många räcker dom antagligen till alldeles förträffligt.

Annars kan man läsa på och koda helt själv. Då får man renare kod utan skräp och en sida som laddar fortare.
vill du läsa på lite om grunderna i hur man gör en hemsida så kan jag rekommendera sidan HTML på svenska.
http://www.monkeytoys.com/htmlkurs/

Jag har själv gjort lite hemsidor och har hållt mig borta från script och sådana grejor då det kan strula lite om folk kommer med en annan webbläsare än man kodat för. Håller man sig till basic HTML och liknande så kan man koda själv med en vanlig textredigerare och det går att få till det ganska snyggt om man bara har lite tålamod att pilla lite.
 
Last edited:
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top