Hennes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
kollar på top gear i ögonvrån. Kör poliserna volvo???! eller ser jag så fel???

japp.

hahahahah ja dör av flabb!! han trodde hans bil va en batmanbil! ahahahaha.......

förrästen, såg män som hatar kvinnor igår. alla som har sett den säger att den är asbra. det var den tråkigaste och längsta film jag någonsin sett. 2,5 timma svensk film är INTE roligt. :huvet
 
Last edited:

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Förrästen, är det någon vänlig själ från Malmö som skulle vilja låna ut sin Mc-teoribok? Har nog gett bort min men ska kolla upp d, men har jag inte kvar den är det någon som kan tänkas låna ut sin?

Jag tror jag har mina här nere i Malmö, isf är det bara att komma förbi och låna!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tror jag har mina här nere i Malmö, isf är det bara att komma förbi och låna!

åh tack gumman! ska kolla om ja har kvar min först, det är en kompis som ska låna. är det ok eller?
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
jag e såååå ensam, sambon har däckat i sängen o jag sitter bredvid o stör mig på hans snarkande!!! Vad fan ska jag sysselsätta mig med? haha!

edit: hur får man sin sambo att sluta snarka?
 
Last edited:

tommi

Guest
jag e såååå ensam, sambon har däckat i sängen o jag sitter bredvid o stör mig på hans snarkande!!! Vad fan ska jag sysselsätta mig med? haha!

edit: hur får man sin sambo att sluta snarka?

Finns det ingen sådan plastskena eller nåt man har i munnen som stoppar snarkande? snarkandet är ju vad jag vet ett andningsuppehåll så det är ju relativt farligt men mest irriterande tror att tandläkarna kan ordna en formgjord plastbit om jag inte minns fel? annars släng ut han i trapphuset eller nåt :D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
SHIIIT... va kl så mkt, satt i telefon med exet i 40 min så va lite off på hur mkt kl va :S

Nu drar jaaa
40 min i tele med exet innan du ska ut?! det kan inte vara ett bra sätt att tagga sig själv på om man ska ut.. förutom om det inte är så att hon vill ha dig tillbaka.. men det är knappt det brukar göra saker bättre:tungan

jag e såååå ensam, sambon har däckat i sängen o jag sitter bredvid o stör mig på hans snarkande!!! Vad fan ska jag sysselsätta mig med? haha!

edit: hur får man sin sambo att sluta snarka?

Hej hopp! du kan ju roa dig med oss här på forumet! Vi kan leka någon lek, typ, en nämner ett föremål och den som är först med att fota det med en lapp med sh-nicket på får säga nästa föremål:D

Annars är det väll bara gå fram till gubben din och viska "jag gör precis vad du än vill ikväll" i hans öra. då ska du se att det blir fart på han!:hihi


DU, jag träffade en tjej igår som var rätt lik dig! om du har tung-percing så är hon ännu mer lik dig:tummenupp
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
40 min i tele med exet innan du ska ut?! det kan inte vara ett bra sätt att tagga sig själv på om man ska ut.. förutom om det inte är så att hon vill ha dig tillbaka.. men det är knappt det brukar göra saker bättre:tungan



Hej hopp! du kan ju roa dig med oss här på forumet! Vi kan leka någon lek, typ, en nämner ett föremål och den som är först med att fota det med en lapp med sh-nicket på får säga nästa föremål:D

Annars är det väll bara gå fram till gubben din och viska "jag gör precis vad du än vill ikväll" i hans öra. då ska du se att det blir fart på han!:hihi



DU, jag träffade en tjej igår som var rätt lik dig! om du har tung-percing så är hon ännu mer lik dig:tummenupp

hahha på vilket sätt var hon lik mig? du vet att det är rätt många tjejer som har tung-piercing. hoppas inte du satt och tänkte på mig när du var med henne, taskigt. :D:D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Verkar som moderatorn har glömt vad tråden handlade om:va

"Det får givetvis snackas om lite allt möjligt här och det manliga könet får givetvis vara med och ge sin expertis.

Det enda kravet jag har på er är att ni inte får förlöjliga någons fråga, det får gärna hålla en seriös nivå."

:fakta
Så sluta förlöjliga mina problem nu :gnissla :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Så nu har ja rensat så herr gnällspik kan vara lugn. :tummenupp Dock har Norman faktiskt rätt. :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fan va jag är deppig idag. Bara så ni vet.....börjar känna mig som en viss fågel......:huvet

Några tjejer som är sugna på typ singelgirlsnightout? Lite lätt mat och god dricka sen ut och skaka dom lurviga? Lite trevlig uppmärksamhet och trevliga kommentarer hade varit najs. :rolleyes:
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Fan va jag är deppig idag. Bara så ni vet.....börjar känna mig som en viss fågel......:huvet

Några tjejer som är sugna på typ singelgirlsnightout? Lite lätt mat och god dricka sen ut och skaka dom lurviga? Lite trevlig uppmärksamhet och trevliga kommentarer hade varit najs. :rolleyes:

Har aldrig träffat dig men tycker du verkar grym. :tummenupp :krama
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Varför deppig?
Nått särskillt som har hänt?

Gammalt som inte vill försvinna. Tycker jag gör massa skit hela tiden men ibland är det stunder som man har över och då sätter tjejhjärnan igång och tänker, och det är inte bra. :gnissla

Är det svårt att göra en hemsida på tex One.com? Ska göra en hemsida åt en uppfödare och vet inte om jag tagit mig vatten över huvud, men tror inte något är omöjligt. :)
 
Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Fan va jag är deppig idag. Bara så ni vet.....börjar känna mig som en viss fågel......:huvet
Men gumman då :krama

Några tjejer som är sugna på typ singelgirlsnightout? Lite lätt mat och god dricka sen ut och skaka dom lurviga? Lite trevlig uppmärksamhet och trevliga kommentarer hade varit najs. :rolleyes:
Fest är ju aldrig fel :) Jag är på. :tummenupp
Nu blev du förvånad va :D
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Gammalt som inte vill försvinna. Tycker jag gör massa skit hela tiden men ibland är det stunden som man har över och då sätter tjejhjärnan igång och tänker, och det är inte bra. :gnissla

Är det svårt att göra en hemsida på tex One.com? Ska göra en hemsida åt en uppfödare och vet inte om jag tagit mig vatten över huvud, men tror inte något är omöjligt. :)

Inte bra o tänka för mycke, jag försöker tänka så lite som möjligt. :näsblod

Ang one.com så kan jag inte säga så mycket men jag vet att på surftown.se har dom ett rätt lättjobbat hemsidesprogram, har inte använt det själv eftersom jag har ett annat program på min dator.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top