Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TinaTjejen skrev:Kan det vara Torstuna-vägen ni står på kanske?![]()
TinaTjejen skrev:Uj uj, hur går det över fartgupp o.dyl. i stan med den? (alltså med tanke på att underkåpan ser superlåg ut)
Maria1980 skrev:På skroten vill de ha 750kr för ett begagnat. Att verkstadskillen misslyckats, det är jag inte villig att betala något för den här gången.
Blomquist #14 skrev:Körde du på org. ben igår eller???
Kom några vandaler utanför när jag satt och hemma och käkade...![]()
Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan.Maria1980 skrev:Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
Maria1980 skrev:Nejdå, jag är snabb som attan! Hämtade hundbenet efter jobbet igår & trixade dit det. När Du såg mig var jag ute & provkörde. Ville testa att lagningen håller. Var såg Du mig nånstans förresten? Var ut till Härkeberga & vände.
Hahaha, inte riktigt...xyx skrev:Härkeberga är Enköpings
Häckeberga ring?
hoppsan sa...Maria1980 skrev:Dessvärre så är den ännu lägre sedan jag satte dit helsystemet. De nya rören var grövre & ligger lite annorlunda, så markfrigången när jag sitter på är under 12cm... Så att ta det lugnt lönar sig...![]()
Blomquist #14 skrev:Tro det eller ej men i ett rödljus mitt i stan.![]()
Bor mitt i korsningen vid busstorget, svårt att undvika saker som låter då.![]()
Tar för givet att det var du som slangade utanför Masoud också.
Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder.69:an skrev:Fasen, Enköping låter som ett mycket roligare ställe än det var när jag tillbringade 15 månader där '89-'90...![]()
![]()
Blomquist #14 skrev:Såna som du var väl bara där och slogs på stan under lediga stunder.![]()
Klassiskt med lumparfighter i stan, konstigt men sant.
69:an skrev:Icke, umgicks faktiskt med ett gäng trevliga infödingar - både tjejer och killar - utan minsta antydan till våld.Enda slagsmålet jag var med om var dagen före muck, när två av mina plutonskompisar blev nedsparkade på torget av ett gäng på 6-8 lokala förmågor. En rätt tråkig avslutning på ett och ett kvarts år.
![]()
Men det kvarstående totalintrycket är ändå många trevliga människor i halvtrist stad med många pizzerior.![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten