Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Var glad för att du var så uppmärksam!![]()
madmagnus skrev:ja jävlar! grattis till upptäcktendet var ju jävligt intelligent av svetsaren att slipa bort det mesta av svetsen när han var klar
blev ju inte direkt starkare av det... sen är det nog så att det är nån sorts skitlegering som inte lämpar sig att svetsa i....
skönt att det inte hände något värre!
69:an skrev:Om du överväger att låta någon tillverka ett nytt kortat hundben, så att du fortfarande har en sänkt hoj, så kan du säkert stå ut med viktökningen om han/hon gör det i stål istället för i alu.![]()
Maria1980 skrev:Ingen fara för övriga delar runt omkring hundbenet om man byter material?
Tror vi inte på! Bild tack...Maria1980 skrev:Usch Dig![]()
Mina ben må vara korta, men inte i jämförelse med resten av kroppen![]()
RonJeremy skrev:Tror vi inte på! Bild tack...![]()
RonJeremy skrev:Skulle vara intressat att höra vad en ny kostar och vad svetsaren vill ha för jobbet?
S... vad kort i rocken du är "stumpan".når du upp till bardisken, när du ska beställa grogg *retsam* hehe!Maria1980 skrev:Se, jag når upp till styret & ser även över kåpglaset![]()
Köp det på skroten!!! Tveka inte ens! 750 bagis är ingenting med tanke på säkerheten!Maria1980 skrev:På skroten vill de ha 750kr för ett begagnat. Att verkstadskillen misslyckats, det är jag inte villig att betala något för den här gången.
E22 skrev:S... vad kort i rocken du är "stumpan".når du upp till bardisken, när du ska beställa grogg *retsam* hehe!
Fan oxåMaria1980 skrev:Se, jag når upp till styret & ser även över kåpglaset![]()
Herre jösses!! är du på tjocken, eller kommer du "bara" från knutby? hahaha!Maria1980 skrev:Når nästan upp, men det behövs inte för jag dricker varken öl eller grogg!
E22 skrev:Herre jösses!! är du på tjocken, eller kommer du "bara" från knutby? hahaha!
angående hunnaben...det finns ju färdiga hunnaben som gör hojen lägre...slipper man amatör svetsfogar..
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten