Hemma efter 2 veckor på sjukhus

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Hej på er alla.

Kom igår hem efter en sjukhusvistelse på 2 veckor.

En kvinnlig förare i en Audi A6 såg mig inte av nån anledning och gjorde en vänstersväng och korsade min körbana när avståndet mellan oss var 6-7 meter :kocko det enda jag hann göra var att vrida på styret och låsa upp bak.

Det resulterade i en ofrivillig målbergare med skruv som inleddes med att jag slog av lårbenet rejält på styret plus att jag (känsliga varnas) slog av bensintanken med skrevet :eek: vilket resulterade i en hel del komplikationer i dom nedre regionerna. Känns lite pinsamt att skriva ut skadorna exakt här på ett publikt forum. Men ni kanske kan använda fantasin, och jag utan problem säga att det är den värsta pungsmäll jag åkt på.

Jag klarade dock landningen bra förutom en stukad handled.

Känner mig jävligt uppgiven nu, har grymt ont överallt hela tiden. Min drömcykel jag haft en månad är skrot, och jag lär ju inte blir 100% återställd på någon av skadorna.

Ville bara skriva av mig lite.

Kör försiktigt!

Usch, krya på dig medmänniska! Får se vintern som en tid för återhämtelse och att till nästa säsong är du igång igen!

Krya på dig!
Hoppas du är återställd och vågar åka hoj till nästa säsong!

selin skrev:
H..plus att jag (känsliga varnas) slog av bensintanken med skrevet :eek: vilket resulterade i en hel del komplikationer i dom nedre regionerna. Känns lite pinsamt att skriva ut skadorna exakt här på ett publikt forum. Men ni kanske kan använda fantasin, och jag utan problem säga att det är den värsta pungsmäll jag åkt på. .

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
Kör med suspensoar! Man måste va rädd om båda huvudena.

Krya på dig o hoppas du blir bra igen snabbt.

Shit! :skrämd

Lät inget vidare det där.

Har oxå sopat av lårbenet (förra året i Djurås)
Hade svarta ränder av skinnstället i tanken men klarade dom nedre regionerna med nåra cm. Blå från höft till fot på vänster sida.
Är inte riktig än och lär väl aldrig bli det heller.
Men säger en sak. Träna! Det hjälper defintivt :tummenupp
Krya på dej

O fy i helvete vad otrevligt!

Hoppas du kommer klara dig hyffsat utan allvarligare bestående men.

Krya på dig!!!

Hoppas att du blir helt återställd efter din vådliga flygtur, så att du kan åka hoj till nästa säsong!!?

Fy fan.

Krya på dig, snarast!
Hoppas FB inte krånglar och du får en ny fin triple!

Surt, kom själv just hem från sjukan med en bruten arm. Dock var det första gången jag bröt något utan att kvadda en hoj, det räcker tydligen med wresling på fyllan att få gästa akuten? Det är alltså vara lika farligt att supa som att åka hoj!

Ajaj hoppas att läkningen går bra och att försäkringsbolaget sköter sig.

Undrar om det var du som gled förbi när jag var på Touringbutiken för ca en månad sen, var en silver S3 iaf.

Krya på dig.

Orca69 skrev:
Ajaj hoppas att läkningen går bra och att försäkringsbolaget sköter sig.

Undrar om det var du som gled förbi när jag var på Touringbutiken för ca en månad sen, var en silver S3 iaf.

Krya på dig.

Det var nog jag, fan vad jag kommer sakna den hojen.

Tack för era sympatier!

Bifogar en bild på olyckan och en på lårkakan jag sent lär glömma :tomten

Bifogat

• DSC00061.jpg
    DSC00061.jpg
    93 KB · Visningar: 1,533
  • 05sep228.jpg
    05sep228.jpg
    31.9 KB · Visningar: 2,008
Krya på dig - lycka till - häng i med träningen..

Får du behov for rehabilitering som inte någon annan "kassa - försäkring" kan hjälpa med - kan du alltid kolla lite på SMCs Skadefond!

Aj! Krya på dig! Hoppas du inte har för mycket smärta! Köpa ett sjysst mc-spel och sikta på nästa säsong!

Kan inte mer än att instämma..

Fy fan.... Hoppas du kryar på dig snart och att ....ja... det funkar.. du vet...

Reb0

Hoppas du blir helt återställd mannen..

Och osis att inte bli sedd. Se till att kolla dina försäkringar

*MC-försäkring
*Hemförsäkring
*Ev. skadeförsäkring
*Facket
*Om du var på väg till eller från jobbet - arbetets försäkring

Många glömmer andra försäkringar än trafikdelen hos motparten och kanske en olycksfalls försäkring, men oftast finns det mer stålar att hämta och flera försäkringar som kan falla ut.

Krya på dig och försök komma igång så fort du kan.
Och det verkar vara en rjäl j*vla lårkaka du fått. Se till att få skadorna dokumenterade (vilket det redan verkar som du fått)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT