Hej på er alla.
Kom igår hem efter en sjukhusvistelse på 2 veckor.
En kvinnlig förare i en Audi A6 såg mig inte av nån anledning och gjorde en vänstersväng och korsade min körbana när avståndet mellan oss var 6-7 meter :kocko det enda jag hann göra var att vrida på styret och låsa upp bak.
Det resulterade i en ofrivillig målbergare med skruv som inleddes med att jag slog av lårbenet rejält på styret plus att jag (känsliga varnas) slog av bensintanken med skrevet
vilket resulterade i en hel del komplikationer i dom nedre regionerna. Känns lite pinsamt att skriva ut skadorna exakt här på ett publikt forum. Men ni kanske kan använda fantasin, och jag utan problem säga att det är den värsta pungsmäll jag åkt på.
Jag klarade dock landningen bra förutom en stukad handled.
Känner mig jävligt uppgiven nu, har grymt ont överallt hela tiden. Min drömcykel jag haft en månad är skrot, och jag lär ju inte blir 100% återställd på någon av skadorna.
Ville bara skriva av mig lite.
Kör försiktigt!
Kom igår hem efter en sjukhusvistelse på 2 veckor.
En kvinnlig förare i en Audi A6 såg mig inte av nån anledning och gjorde en vänstersväng och korsade min körbana när avståndet mellan oss var 6-7 meter :kocko det enda jag hann göra var att vrida på styret och låsa upp bak.
Det resulterade i en ofrivillig målbergare med skruv som inleddes med att jag slog av lårbenet rejält på styret plus att jag (känsliga varnas) slog av bensintanken med skrevet

Jag klarade dock landningen bra förutom en stukad handled.
Känner mig jävligt uppgiven nu, har grymt ont överallt hela tiden. Min drömcykel jag haft en månad är skrot, och jag lär ju inte blir 100% återställd på någon av skadorna.
Ville bara skriva av mig lite.
Kör försiktigt!