Hemkommen från sjukan

hornet Micke skrev:
2373773 Igår fick jag åka hem från sjukan efter att krashat med hojen, tar det från början! kom åkandes på en 70-väg då det plötsligt kör ut en glidarhoj från höger och han tittar bara åt höger och glider ut, dvs ser inte mig. Att stanna var då försent och jag har att välja på att krocka med honom eller en refug som stod i mitten av vägen, jag valde det senare. jag körde rakt in i skylten, men vet inte om jag tog den med axeln eller hojen, tror det var hojen. fick åka ambulans in till sjukan med otrolig smärta i axeln höften och i pungen. där konstaterade dom att ALLA ben i kroppen var hela men att minst tre ledband i axeln var avslitna. och att jag måste ha slagit pungen i tanken. På natten kom läkaren och tog en extra titt där nere, den hade då antagit en färg likt ett plommon och den vänstra var ca: 7cm stor. Jag fick ligga inne i dygn för observation och blev väckt varannan timme för att dom skulle veta att stod rätt till. både polis och läkarna sa att jag haft änglavakt. Så nu väntar sjukskrivning och rehabträning. Resultatet blev att jag har väldiga probem att gå och att jag inte kan använda vänster arm. Men jag är så otroligt glad att han där uppe inte hade bokat till för mig utan lät mig leva.

KÖR FÖRSIKTIGT ALLA FÖR DET KAN HÄNDA VEM SOM HELST.


Du skulle ha klippt kromnissen i ren ilska!
 
Skönt att du klarade dig såpass bra!

7cm större pung, omkrets? Fan på med tajta brallor å ut på krogen. Tänk när :tuttar får syn på din jätte-pung, fifann då får du :slicka mycket!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top