AndreasNo
Bannad
Hur går rehab av pungen till?
Kommer det en
o drar lite o grejjar? 
Kommer det en

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hornet Micke skrev:2373773Igår fick jag åka hem från sjukan efter att krashat med hojen, tar det från början! kom åkandes på en 70-väg då det plötsligt kör ut en glidarhoj från höger och han tittar bara åt höger och glider ut, dvs ser inte mig. Att stanna var då försent och jag har att välja på att krocka med honom eller en refug som stod i mitten av vägen, jag valde det senare. jag körde rakt in i skylten, men vet inte om jag tog den med axeln eller hojen, tror det var hojen. fick åka ambulans in till sjukan med otrolig smärta i axeln höften och i pungen. där konstaterade dom att ALLA ben i kroppen var hela men att minst tre ledband i axeln var avslitna. och att jag måste ha slagit pungen i tanken. På natten kom läkaren och tog en extra titt där nere, den hade då antagit en färg likt ett plommon och den vänstra var ca: 7cm stor. Jag fick ligga inne i dygn för observation och blev väckt varannan timme för att dom skulle veta att stod rätt till. både polis och läkarna sa att jag haft änglavakt. Så nu väntar sjukskrivning och rehabträning. Resultatet blev att jag har väldiga probem att gå och att jag inte kan använda vänster arm. Men jag är så otroligt glad att han där uppe inte hade bokat till för mig utan lät mig leva.
KÖR FÖRSIKTIGT ALLA FÖR DET KAN HÄNDA VEM SOM HELST.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |