helvetes djävla råågren

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.

Kan man inte hantera spriten ska man inte dricka.

Snacka inte om det..
Som jag minns det så var jag ganska nykter igår men jag fick nyss ett telefonsamtal från en polare som var fylletaxi igår. Tydligen hade jag krossat hans vindruta med huvudet och nästan knäckt näsan på en medpassagerare som kittlade mig :D Helt galet!

P.S Kommer en film sen från förfesten som involverade öl, gokart, en travers och en inomhusburn med min bil :yoparty

edit: Jag är en liten klen kille så han med näsan hade tydligen bara skrattat åt mig när jag dampade :)

Last edited:
kaZmur skrev:
2483626 Snacka inte om det..
Som jag minns det så var jag ganska nykter igår men jag fick nyss ett telefonsamtal från en polare som var fylletaxi igår. Tydligen hade jag krossat hans vindruta med huvudet och nästan knäckt näsan på en medpassagerare som kittlade mig :D Helt galet!

P.S Kommer en film sen från förfesten som involverade öl, gokart, en travers och en inomhusburn med min bil :yoparty

Låter galet.

Mr Helmut skrev:
2483633 Låter galet.
Ja, mjo... en aning. Men tydligen fick jag min beskärda del tillbaks igår... ett finger är paj och jag har ont i hela kroppen :)

Med tanke på att det smakar bäver i min mun så börjar jag också få lite ågren...

Skyll allt på "gruppbefäl" östlunds värdelösa lillbrorsa som inte hade fest med vettiga brudar.. Men vafan känner man nån som tappat bort en pansarvagn så..

lappmögel skrev:
2483480 Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.
Detta min vän kommer du får höööööööra länge.. och då menar jag inte bara ett asgarv i luren...

kaZmur skrev:
2483626 Snacka inte om det..

edit: Jag är en liten klen kille så han med näsan hade tydligen bara skrattat åt mig när jag dampade :)

Vissa saker är ju helt underbara, bland annat då man upptäcker att vissa kanske har lika mycket ågren som jag.

Jaja Matulda du vet ung o oerfaren.............

lappmögel skrev:
2483791 Tyvärr ja, dock ändå ett ex, för att citera en viss person "Va faen du ska väl inte fiska samma fisk två ggr"
Gnäll inte då säg att du offra dig för dom som har det svårt. Eller att du tänkte på hennes bästa, kanske inte funkar om ni är ett "mr & mrs smith" par..

lappmögel skrev:
2483480 Satan vad jag hatar alkohol, utan alkohol hade jag inte tillbringat natten med ex,ex. Jösses trodde knappt man kunde ha sån här ågren. Hoppas nån lider med mig.

Denna t-tröja är nog nått för dig :D

Bifogat

• Aldrig mera sprit.jpg
    Aldrig mera sprit.jpg
    27.4 KB · Visningar: 41
imaster skrev:
2483800 Om samma fisk nappar två gånger är det väl lugnt och var hon snygg också så är det väl inget att skämmas över..? :va :hihi
Eller hur!

Sexelt umgänge är lätja. Lätja är lathet Lathet är att vara bekväm :mattias

lappmögel skrev:
2483791 Tyvärr ja, dock ändå ett ex, för att citera en viss person "Va faen du ska väl inte fiska samma fisk två ggr"
Havet är djuuupt..Många fiskar finns där i... Svar: Ja jag njuter av din misär...

lappmögel skrev:
2483782

Jaja Matulda du vet ung o oerfaren.............
Klart jag vet att jag är ung.... :arsele

:tungan

Last edited:
Man dricker sprit för att göra dumma saker man ångrar. :fakta
Man ångrar saker för att man ska kunna göra om dom nästa helg.
Nästa helg ångrar du att du drack sprit igen..se där, en ond-fyllecirkel!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg