Körde 20 mil på motarden igår. Attans märks att det var typ 1 år sedan man körde enstånka. Puhhhh bra mycket jobbigare än att köra radfyran.
Ni som har 660 tänkte byta lite olja nu efter 50 mil, behövs det nya filter oxå eller räcker det med oljan?
Allt ska ju endå bytas igen vid 100 mil servicen.
Ni som har 660 tänkte byta lite olja nu efter 50 mil, behövs det nya filter oxå eller räcker det med oljan?
Allt ska ju endå bytas igen vid 100 mil servicen.
