Helt klar !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Skickar in lite bilder på min nu helt färdiga zx9.

edit: som om några månader är till SALU :(






// TOK :fyllisar
 

Bifogat

  • 040123 057.jpg
    040123 057.jpg
    116.8 KB · Visningar: 226
  • 040123 059.jpg
    040123 059.jpg
    117.9 KB · Visningar: 434
  • 040123 060.jpg
    040123 060.jpg
    124.8 KB · Visningar: 205
nomolas skrev:
F*n va läcker!!! :yoparty vaför ska du sälja den? :confused:


TACK !

Tyvärr kommer jag inte att ha råd att ha hoj iaf inte sport.
Så e det om man bara e sena 26 år bor i tokholm och ska bli farsa och förmodligen bli med "volvo". :( :( :(

// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
TACK !

Tyvärr kommer jag inte att ha råd att ha hoj iaf inte sport.
Så e det om man bara e sena 26 år bor i tokholm och ska bli farsa och förmodligen bli med "volvo". :( :( :(

// TOK :fyllisar

Jäklar vad du har jobbat på den hojjen! Kommer ihåg hur den så ut förut! BRA JOBBAT!!!!!!! :tummenupp
 
Var det du som åkte på Dalvägen i dag, tykte att det for förbi en svart/gultext kawa idag.

Snygg hoj
 
Hurtig skrev:
Var det du som åkte på Dalvägen i dag, tykte att det for förbi en svart/gultext kawa idag.

Snygg hoj


Tackar !

Ja det var det nog (finns nog inte allt för många likadana)



// TOK :fyllisar
 
Riktigt snygg Johan...
Synd att du ska behöva sälja den sen..
Familjen kommer före allt.... Du ska nog se att det kommer ny en hoj om nåt år eller så...
 
Funderar på att lacka den gråa plasten fram vid gaffeln.
Men den e säkert skitjobbig att ta bort !



// TOK :fyllisar
 
Fin :tummenupp Men kan du inte försöka att bara ställa undan den? Jag säger som en gammal arbetskamrat sa till mig för ett tag sedan. Han är pensionerad nu och bevisligen gått igenom ett snart helt liv med mc åkning från början till slut. SÄLJ ALDRIG HOJEN, han menade om man får familj eller liknande. Det är lätt att göra sig av med den men det kan vara snudd på omöjligt att få tillbaka en hoj när familjen håller på att växa. Lite svårt att motivera varför man skall köpa en hoj när andra barnet är påväg och man behöver en större bli mm mm. Fast det är ju klart att det sitter ju lite pengar i hojen också :rolleyes:
 
bebbe skrev:
Fin :tummenupp Men kan du inte försöka att bara ställa undan den? Jag säger som en gammal arbetskamrat sa till mig för ett tag sedan. Han är pensionerad nu och bevisligen gått igenom ett snart helt liv med mc åkning från början till slut. SÄLJ ALDRIG HOJEN, han menade om man får familj eller liknande. Det är lätt att göra sig av med den men det kan vara snudd på omöjligt att få tillbaka en hoj när familjen håller på att växa. Lite svårt att motivera varför man skall köpa en hoj när andra barnet är påväg och man behöver en större bli mm mm. Fast det är ju klart att det sitter ju lite pengar i hojen också :rolleyes:


Tyvärr har jag lån på hojen som jag måste lösa !
Men man vet aldrig (vi spelar ju på lotto) 57 000 000 000 kr 7 rätt lotto och 2 på joker vore ju inte helt fel !!


// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
Tyvärr har jag lån på hojen som jag måste lösa !
Men man vet aldrig (vi spelar ju på lotto) 57 000 000 000 kr 7 rätt lotto och 2 på joker vore ju inte helt fel !!


// TOK :fyllisar

57 miljarder?? Då ska jag fan också spela nu!! :hihi
 
Duktig du har varit! :tummenupp men det måste ju varit lätt att få inspiration med en sån vacker garagekompis :hihi (menar inte den röda...)

Skit i att sälja, måste ju finnas nån fiffig anordning att montera fast bebben i:)
 
Den där såg jag på Birger Jarlsgatan idag , nån mört klädd jeppe med spegelvisir tror jag.Den såg nice ut för att vara en ZX9R.
 
TokJohan skrev:
Tyvärr har jag lån på hojen som jag måste lösa !
Men man vet aldrig (vi spelar ju på lotto) 57 000 000 000 kr 7 rätt lotto och 2 på joker vore ju inte helt fel !!


// TOK :fyllisar

Det är rätt, sålänge det finns en chans :tummenupp
 
men vad är det gjort med den då????? jag ska oxå bli farsa om 2 dar men jag ska köpa en hoj till :) :tummenupp
 
Ken Keniff skrev:
Den där såg jag på Birger Jarlsgatan idag , nån mört klädd jeppe med spegelvisir tror jag.Den såg nice ut för att vara en ZX9R.


Ja det var jag det !

Kul att åka inne i stan och låta lite :tungan


// TOK :fyllisar
 
Snygg som fan! :tummenupp Förstår det kostar att ha hoj i Stockholm, hört talas om premierna där. Förstår inte hur ni har råd...? Är det halvförsäkring som gäller i större städer?

Ett grattis är väl på sin plats oxå!
 
Von Schneider skrev:
Snygg som fan! :tummenupp Förstår det kostar att ha hoj i Stockholm, hört talas om premierna där. Förstår inte hur ni har råd...? Är det halvförsäkring som gäller i större städer?

Ett grattis är väl på sin plats oxå!


Halvförsäkring i bästa fall. vet att det är många som kör trafik även på nyare hojar = Kul om den blir snodd.


// TOK :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top