Helt klar !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Skickar in lite bilder på min nu helt färdiga zx9.

edit: som om några månader är till SALU :(

// TOK :fyllisar

Bifogat

• 040123 057.jpg
    040123 057.jpg
    116.8 KB · Visningar: 226
  • 040123 059.jpg
    040123 059.jpg
    117.9 KB · Visningar: 434
  • 040123 060.jpg
    040123 060.jpg
    124.8 KB · Visningar: 205
nomolas skrev:
F*n va läcker!!! :yoparty vaför ska du sälja den? :confused:

TACK !

Tyvärr kommer jag inte att ha råd att ha hoj iaf inte sport.
Så e det om man bara e sena 26 år bor i tokholm och ska bli farsa och förmodligen bli med "volvo". :( :( :(

TokJohan skrev:
TACK !

Tyvärr kommer jag inte att ha råd att ha hoj iaf inte sport.
Så e det om man bara e sena 26 år bor i tokholm och ska bli farsa och förmodligen bli med "volvo". :( :( :(

Jäklar vad du har jobbat på den hojjen! Kommer ihåg hur den så ut förut! BRA JOBBAT!!!!!!! :tummenupp

Var det du som åkte på Dalvägen i dag, tykte att det for förbi en svart/gultext kawa idag.

Snygg hoj

Hurtig skrev:
Var det du som åkte på Dalvägen i dag, tykte att det for förbi en svart/gultext kawa idag.

Snygg hoj

Tackar !

Ja det var det nog (finns nog inte allt för många likadana)

Riktigt snygg Johan...
Synd att du ska behöva sälja den sen..
Familjen kommer före allt.... Du ska nog se att det kommer ny en hoj om nåt år eller så...

Funderar på att lacka den gråa plasten fram vid gaffeln.
Men den e säkert skitjobbig att ta bort !

Fin :tummenupp Men kan du inte försöka att bara ställa undan den? Jag säger som en gammal arbetskamrat sa till mig för ett tag sedan. Han är pensionerad nu och bevisligen gått igenom ett snart helt liv med mc åkning från början till slut. SÄLJ ALDRIG HOJEN, han menade om man får familj eller liknande. Det är lätt att göra sig av med den men det kan vara snudd på omöjligt att få tillbaka en hoj när familjen håller på att växa. Lite svårt att motivera varför man skall köpa en hoj när andra barnet är påväg och man behöver en större bli mm mm. Fast det är ju klart att det sitter ju lite pengar i hojen också :rolleyes:

bebbe skrev:
Fin :tummenupp Men kan du inte försöka att bara ställa undan den? Jag säger som en gammal arbetskamrat sa till mig för ett tag sedan. Han är pensionerad nu och bevisligen gått igenom ett snart helt liv med mc åkning från början till slut. SÄLJ ALDRIG HOJEN, han menade om man får familj eller liknande. Det är lätt att göra sig av med den men det kan vara snudd på omöjligt att få tillbaka en hoj när familjen håller på att växa. Lite svårt att motivera varför man skall köpa en hoj när andra barnet är påväg och man behöver en större bli mm mm. Fast det är ju klart att det sitter ju lite pengar i hojen också :rolleyes:

Tyvärr har jag lån på hojen som jag måste lösa !
Men man vet aldrig (vi spelar ju på lotto) 57 000 000 000 kr 7 rätt lotto och 2 på joker vore ju inte helt fel !!

TokJohan skrev:
Men man vet aldrig (vi spelar ju på lotto) 57 000 000 000 kr 7 rätt lotto och 2 på joker vore ju inte helt fel !!

57 miljarder?? Då ska jag fan också spela nu!! :hihi

Duktig du har varit! :tummenupp men det måste ju varit lätt att få inspiration med en sån vacker garagekompis :hihi (menar inte den röda...)

Skit i att sälja, måste ju finnas nån fiffig anordning att montera fast bebben i:)

Den där såg jag på Birger Jarlsgatan idag , nån mört klädd jeppe med spegelvisir tror jag.Den såg nice ut för att vara en ZX9R.

TokJohan skrev:

Det är rätt, sålänge det finns en chans :tummenupp

men vad är det gjort med den då????? jag ska oxå bli farsa om 2 dar men jag ska köpa en hoj till :) :tummenupp

Ken Keniff skrev:
Den där såg jag på Birger Jarlsgatan idag , nån mört klädd jeppe med spegelvisir tror jag.Den såg nice ut för att vara en ZX9R.

Ja det var jag det !

Kul att åka inne i stan och låta lite :tungan

Snygg som fan! :tummenupp Förstår det kostar att ha hoj i Stockholm, hört talas om premierna där. Förstår inte hur ni har råd...? Är det halvförsäkring som gäller i större städer?

Ett grattis är väl på sin plats oxå!

Von Schneider skrev:
Snygg som fan! :tummenupp Förstår det kostar att ha hoj i Stockholm, hört talas om premierna där. Förstår inte hur ni har råd...? Är det halvförsäkring som gäller i större städer?

Ett grattis är väl på sin plats oxå!

Halvförsäkring i bästa fall. vet att det är många som kör trafik även på nyare hojar = Kul om den blir snodd.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...