Helt förvirrad - vad ska man köra nu då?

NSB är ju coolast, häftigast osv så ÄR det :fakta
Om det sedan är det bästa alternativet för att utvecklas vidare kan man ju diskutera. Man kan även diskutera om det är det mest ekonomiska alternativet.
Jag skulle tro att det är enklare att få spons till NSB iofs..

valmers skrev:
Du är bara bitter, gubbe.

Yepp, så är det nog...grymt bitter efter att ha kört en 10:a på Åsen :banana

å kass fjädring har dom åxå standardhojarna, glöm inte det. Orginalkomponenter, bara sååååå värdelöst, bara går INTE att köra fort på.

Nej kör Superbike, särskilt om ni kör under 1.10 på Åsen... eller hur Johan?

magnus_moss skrev:
Yepp, så är det nog...grymt bitter efter att ha kört en 10:a på Åsen :banana

å kass fjädring har dom åxå standardhojarna, glöm inte det. Orginalkomponenter, bara sååååå värdelöst, bara går INTE att köra fort på.

Nej kör Superbike, särskilt om ni kör under 1.10 på Åsen... eller hur Johan?
Så är det, och inget annat än -04:or duger.

Klart man ska ha sig en 05a. Kan inte åka omkring på nått gammalt skrot.

Goodstuff skrev:
Gå in på www.watz-racing.com och kika under Till Salu. :tummenupp

Det blir nog inget med det. Du har inte lyckats övertyga mig i år om att fördelarna överväger nackdelarna. Tycker inte du har haft mycket tid till att vara social i depån! ;)

Neh, ska nog ner och snacka snack och bestämma mig om ett par veckor. Tills dess är det huvudbry... :confused:

Du har ju inte provat och jag har haft sällsynt mycket skitfel och klantmekat så min säsong är inget bra riktmärke. En 05:a kommer du inte ha samma problem med.
Köp nu! Du vet att du vill.

Don Quixote skrev:
...Tycker inte du har haft mycket tid till att vara social i depån! ;)
På banan kör man.
I depån sköter man om sig själv och sin hoj.
På toaletten snackar man skit.
På socialen finner man hemlösa och andra mindre lyckligt lottade.

Blanda inte ihop mysiga söndagsutflykten med picknickkorg, kall kyckling, pläd och flickvän med ruffiga RR-träningen. Till den senare hör arbete under tystnad och kallt kaffe. Småprat är överskattat, det är därför vi drar på oss hjälmarna och låter högerhanden föra vår talan.

Teddy skrev:
På banan kör man.

Blanda inte ihop mysiga söndagsutflykten med picknickkorg, kall kyckling, pläd och flickvän med ruffiga RR-träningen. Till den senare hör arbete under tystnad och kallt kaffe. Småprat är överskattat, det är därför vi drar på oss hjälmarna och låter högerhanden föra vår talan.

"Småprat är överskattat"

"Arbete under tystnad"

:D

Håller till stor del med. Men jag minns min första träning på Sviestad i maj. Teddy satt mest i depån och snackade. Enligt egen uppgift "trött" men skenbart pigg på att prata.

Teddy skrev:
På banan kör man.

Möjligen en svettig ostmacka till kaffet, men då måste den ligga i solen på instrumentbrädan ett par timmar först.

Nyteknik skrev:
"...Teddy satt mest i depån och snackade. Enligt egen uppgift "trött" men skenbart pigg på att prata.
Va! Jag, prata? I så fall måste det varit om något så viktigt som väder och vind. Det är ju sånt vi oljerökare är intresserade av.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT