Här är din nya avatar.GSXR1100R skrev:Njea det räcker mad att Mattias skämmer ut sig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här är din nya avatar.GSXR1100R skrev:Njea det räcker mad att Mattias skämmer ut sig![]()
valmers skrev:Här är din nya avatar.![]()
Mrlind skrev:Fick just höra att gixxern som jag velat köra på (-05an 1000) kommer kosta 150 k... +MOMS!! Vansinne, får bli en zx10 istället. eller en R1 eller en honda eller en 600 kawa eller sukka. Jag skjuter mig själv![]()
![]()
Don Quixote skrev:Ehh?Vad tror dom? Finns väl ingen som kommer betala 50.000 mer för suckan än för dom andra? Är hojen helt i titan eller vad är det frågan om?
Suzuki är nog först ut med att försöka göra Sporthojarna till en lyxpryl som ingen har råd med. Bra marknadsföring...Don Quixote skrev:Ehh?Vad tror dom? Finns väl ingen som kommer betala 50.000 mer för suckan än för dom andra? Är hojen helt i titan eller vad är det frågan om?
Chrille skrev:Vore det inte vettigast för STCC att ta 600std, som ännu inte har SM-status?? Det låter så enkelt i mina öron.
MrGooFy skrev:Tror du inte att den vanliga Svensson som åker och tittar på STCC behöver hojar som låter för att fånga intresset?
CA skrev:Den kommer att kosta typ 130000:- så ta det lugnt!!
Mrlind skrev:Fick just höra att gixxern som jag velat köra på (-05an 1000) kommer kosta 150 k... +MOMS!!
Johan skrev:Ang DQ:s 1:a inlägg i denna tråd:
Här kommer lite inside info om 600std.
Brudar å Bling-bling är det ont om i klassen, iaf om man inte äger en torso som du. Själv har jag försökt locka med extravaganser såsom takfläkt och jag har även observerat Mossbergs försök att med coccozbollar försöka muta till sig en fanclub. Mina slutsatser är att blingblinget inte finns i 600std så håll dig därifrån åtmonstone ett år till. Det gäller förövrigt alla andra också: SKIPPA 600std NÄSTA ÅR!!! HÖR NI DET!!!! FINNS INGET BLING-BLING!!!
Själv offrar jag mig och kör vidare i klassen men rekommenderar ingen annan att göra sammanlunda. Iaf ingen med bra ekonomi eller talang.
Du är bara bitter, gubbe.magnus_moss skrev:Johan har HELT rätt. Std 600 är en riktig pissklass. Inget att stå efter. Jag menar hur kul är det att snurra runt Falken och komma 26:a när jag kunnat ställa upp i Superbike och tagit SM-poäng. På samma hoj. Å hur kul är det att köra en std 600 2 sekunder snabbare är jag gjorde med R1:an året innan... Sååå trist!! Och på ERF:et i helgen; drösvis med 1000-kubikare drar ifrån med 100 meter på rakan och så MÅSTE man ta ikapp det före LITO:n annars oorkar man inte hålla det på rakan igen... Åsså låter det ju inget! Det är ju bara så jävla fräckt när det brötar... eller hur??
Så DonQ och alla talangfulla uppklassade Rockys, kör för allt i världen INTE std 600 nästa år! Det är dötrist att behöva förlika sig på förarskicklighet. Å Superbike går ju faktiskt minst en HEL sekund snabbare på Åsen...
Macho Woman skrev:Don Q ska köra NSBK så att han kan ge Swedieponken lite fajt.![]()
Japp där hör du! NSBK!Mrlind skrev:Ja där hör du DQ, sbk sbk sbk!!!![]()
Och 600 std...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden