Helrakad eller orakad???

You bet. Tror du jag hänger här för att jag gillar sporthojar :D

Varför tror ni jag kör i Jeans? Ni tror ni är säkra i era lädertrikåer men ni skulle bara ana vilket mörkt hot som lurar...

Du är som ett myrlejon Jürwgen!:D Lite som när Jag föreslog att polaren skulle lägga sig i en schakt likt ett dito utanför Åsö gymnasium i jakten på rov.

:D

Nu är Jag full! hej!

Varför tror ni jag kör i Jeans? Ni tror ni är säkra i era lädertrikåer men ni skulle bara ana vilket mörkt hot som lurar...

Du är som ett myrlejon Jürwgen!:D Lite som när Jag föreslog att polaren skulle lägga sig i en schakt likt ett dito utanför Åsö gymnasium i jakten på rov.

:D

Nu är Jag full! hej!

Jag är oxå packad, jag har ju varit i garaget.

Jag vet inte vad jag ska säga. Men att köra 5.7 med symfoniorkester och trikåer och utan wheeliebar är iaf bra porrit :fakta
http://www.youtube.com/watch?v=gX25r1WqAXg&feature=related

Last edited:
Jag är oxå packad, jag har ju varit i garaget.

Jag vet inte vad jag ska säga. Men att köra 5.7 med symfoniorkester och trikåer och utan wheeliebar är iaf bra porrit :fakta
http://www.youtube.com/watch?v=gX25r1WqAXg&feature=related

Blir man packad i garaget? När Jag var i vårat garage ficka jag bara aluspån i pekfingret och så brände jag mig på en stålbit Jag slipade på:mad:

Jag får inte ligga i kväll men på + sidan ligger förmånen att då i stället få släppa norra svealands största brakskit utan att någon oponerar sig i morgon bitti.

Jag klämmer in den här innan Jag somnar och drömmer om fläskängrar och mjäll...

[YOUTUBE-ID]OIYySjIyy_I[/YOUTUBE-ID]
hpr!

Last edited:
Blir man packad i garaget? När Jag var i vårat garage ficka jag bara aluspån i pekfingret och så brände jag mig på en stålbit Jag slipade på:mad:

Jag får inte ligga i kväll men på + sidan ligger förmånen att då i stället få släppa norra svealands största brakskit utan att någon oponerar sig i morgon bitti.

hpr!

Det är ju åas bra med en oädel offeranod i fuckfingret, lite som ett avlatsbrev. För alla man fuckat på fyllan. Jag tror att det som biologiskt förenar oss evighetssinglar är just en ohemul gasbildning

Det ska åkas tändkula i helgen om det inte regnar, jag hör av mig

Även så kallad, morgon-hejdå!

Do it!

Åka tändkula, dricka pilsner i motljus. Med blott en fråga i huvet: Om man ska lyssna på the Rain med Cult eller I got mine med Motörhead. :va

Det är helt klart en bättre frågeställning än att yra om rakat eller ej :fakta

Last edited:
Hade helskägg och var snaggad tills för ett par veckor sedan.
Nu är jag bara snaggad med tredagarsstubb.

Vändpunkten blev när jag var in i en mc-butik och sa att jag ville kolla på skyddskläder och säljaren glatt ledde fram mig till frans-avdelningen fast jag ville köpa raceställ. :gnissla

Helrakat ska det va (män) se bara på rossi som började vinna igen efter att "svampen" på hövet försvann :tungan

Själv har man fläta, trassel utan=det misstaget gör man bara en gång.

Men det som alla funderar på...men som du aldrig svarade på: Har du helrakat? ;)

Fan va skönt att någon tar upp vad för mig är månadens panikcfråga!
Jag har under några månaders tid samlat ihop ett rejält "jagskaklippamigbarr".
Det jobbiga är att jag börjar gilla barret mer och mer men ska vilken dag som helst nu väcka hojen och då lär det inte vara lika kul med ett svettsamlande megaruffs. Vad ska jag göra? :gråta

Vändpunkten blev när jag var in i en mc-butik och sa att jag ville kolla på skyddskläder och säljaren glatt ledde fram mig till frans-avdelningen fast jag ville köpa raceställ. :gnissla

:rofl

Fan va skönt att någon tar upp vad för mig är månadens panikcfråga!
Jag har under några månaders tid samlat ihop ett rejält "jagskaklippamigbarr".
Det jobbiga är att jag börjar gilla barret mer och mer men ska vilken dag som helst nu väcka hojen och då lär det inte vara lika kul med ett svettsamlande megaruffs. Vad ska jag göra? :gråta

Marängfrisür?

Killar = Huve = Rakat eller kortklippt
Killar = Down below = Rakat
Tjejer = Huve = Hår oavsett längd
Tjejer = Down below = Rakat (resten av kroppen = så lite hår som möjligt)

För er som frågar, marängfrisyr är vad man brukar kalla sådana där avancerade uppsättningar fruntimmer har när de gifter sig... typ. Är i alla fall vad jag förstått det som.

Jag drar av huvudet med trimmern varannan vecka, ser ut som ett jävla ollon de första dagarna men det är smällar man får ta.
Orka jävlas med hår, det är väl bara tjejer och såna killar som gillar andra killar som har en anständig frisyr?

Helrakat såklart...

Gilette FTW

Ja, va fan...slippa rufsa med gel och spåray för att fixa friss. Nu torkar man sig efter dusch, kollar i spegeln och.........då spricker den. :( jaja...inget hår att fixa iaf.
Helrakat is da shit. man blir len som en kvinnorö..ehhh...(kan dom vara lena? :tungan) på huvvet.

Rakat är ofta helt ok, på vissa ser det för jäkligt ut och på vissa ser det riktigt bra ut.
Frugan t.ex. har bara sett mig rakad och när hon såg kort på mig med hår första gången så undrade hon vem det var... sen när hon fick reda på att det var jag så utlöstes nån skrattsalva utan dess like.
Så när jag vill jäklas lite kan jag sitta och fundera högt på att kanske låta håret växa ut... he he he.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Back