Hej gott folk,
Skulle behöva er hjälp.
En kompis till mig har precis skaffat en sladd som går från pc (s-video) till tv (skart) dock så får han inte färg på den, lätt fixat tänkte jag (hade samma prob. slog om från att de skulle va s-video till komposit video ut). Nu till problemet hann kort inställningar är helt anorlunda uppbyggt mot mitt så jag rede inte ut de
. Någon som har tips på hur han ska få färg?
Sen har han oså prob. med att han inte kan se filmer i windows media player på tvn utan de kommer bara på datorn, men däremot funkar de om han tar quicktime...iaf har skickat honom vlc som en kompis med nästan samma kort sa ska funka..gör de det?
(kompis nummer 2 visste inte hur man fick färg han får inte rätt på sitt själv vad gäller det) Så snälla gott folk hjälp mig hjälpa dessa två
Tack på förhand för alla svar som leder framåt /Hampus (Zenit)
Skulle behöva er hjälp.
En kompis till mig har precis skaffat en sladd som går från pc (s-video) till tv (skart) dock så får han inte färg på den, lätt fixat tänkte jag (hade samma prob. slog om från att de skulle va s-video till komposit video ut). Nu till problemet hann kort inställningar är helt anorlunda uppbyggt mot mitt så jag rede inte ut de
. Någon som har tips på hur han ska få färg?Sen har han oså prob. med att han inte kan se filmer i windows media player på tvn utan de kommer bara på datorn, men däremot funkar de om han tar quicktime...iaf har skickat honom vlc som en kompis med nästan samma kort sa ska funka..gör de det?
(kompis nummer 2 visste inte hur man fick färg han får inte rätt på sitt själv vad gäller det) Så snälla gott folk hjälp mig hjälpa dessa två
Tack på förhand för alla svar som leder framåt /Hampus (Zenit)