Nr:18 skrev:Inte såld ännu! Men nyrenoverad![]()
Men du sade faktiskt att jag bara hade ett par timmar på mig, annars skulle den försvinna. Timmarna har gått, men hojen är kvar. HUR SKA DU HA DET?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Inte såld ännu! Men nyrenoverad![]()
Hört talas om folk som har svårt att komma till skott?McB skrev:Men du sade faktiskt att jag bara hade ett par timmar på mig, annars skulle den försvinna. Timmarna har gått, men hojen är kvar. HUR SKA DU HA DET?!![]()
![]()
Nr:18 skrev:Hört talas om folk som har svårt att komma till skott?![]()
![]()
Om du ska provköra bör du ha stålar med dej, du kommer inte att vilja kliva av....McB skrev:Så det blev ingen försäljning... Trist.
Nåväl, jag kan inte lova något, men jag vill gärna titta och provköra någon gång. Kanske blir jag förälskad och köper...![]()
Chrille skrev:Här har vi bestämt Storikäften's bror i högform, men faktum är at vi aldrig har varit på banan samtidigt. Du har just sparat ihop till en ful omkörning inför nästa säsong![]()
Morsgrisarna som inte kör i regn är pollens vinnare, att inte köra på lånad hoj är ett svårt men självklart val. Har man inte råd att reparera sin egen hoj det närmsta halvåret så har man inte heller råd att reparera någon annans hoj om man står på örona.
Skåne-kycklingarna hade kunnat komma till Sviestad och fått köra i torrt och fått pisk av Gubbstuff!
GSXR1100R skrev:Hade jag kört på Sviestad så hade Gubbstrff fått käka mina afgaser, det vet alla men dom lever i ovisshet.
Nr:18 skrev:Om du ska provköra bör du ha stålar med dej, du kommer inte att vilja kliva av....![]()
Try it, you'll like itMcB skrev:Jag är inte så lättimponerad.![]()
Håll dig till säljes sidan Mummelhumlan, du spammar sönder tråden tillsammans med någon som är på min ignorelist.Nr:18 skrev:Try it, you'll like it![]()
Nr:18 skrev:Try it, you'll like it![]()
GSXR1100R skrev:--edit ---
Hade jag kört på Sviestad så hade Gubbstrff fått käka mina afgaser, det vet alla men dom lever i ovisshet.
Det avgör saken! Du får varken provköra eller köpa den! Ska fan kasta pärlor för svin.....McB skrev:Det tvivlar jag faktiskt inte på, men jag vet som sagt ännu inte vilken klass jag vill köra i, även om det i dagsläget lutar åt R600. Trivs otroligt bra med R6:ans motor och chassie, så det är en sådan jag vill ha i första hand.
Jag vill inte ge dig några falska förhoppningar, så jag säger som det är; Nr:18 är en reservplan om inget annat dyker upp.![]()
Nr:18 skrev:Det avgör saken! Du får varken provköra eller köpa den! Ska fan kasta pärlor för svin.....![]()
Goodstuff skrev:Yeah right. Visst hade dina hästrafter givit dig ett övertag på rakan men sedan ska man ju svänga också och då är ett spett uppkört där solen aldrig skiner inte en fördel. På racet blev jag aldrig passerad i en kurva utan enbart pga mindre effekt.![]()
Som finsmakare och livsnjutare kan jag svårligen förstå hur du hellre kör en ombyggd gathoj än en fullfjädrad racerMcB skrev:Såja, inte bli arg nu. Sanningen svider ibland, men ärlighet varar i längden.![]()
Nr:18 skrev:Som finsmakare och livsnjutare kan jag svårligen förstå hur du hellre kör en ombyggd gathoj än en fullfjädrad racer![]()
Men det går inte att förklara för en som inte förstår.....![]()
Men vafan nurå??? Snacka om onödigt inlägg!!!! Spam av värsta sortGoodstuff skrev:Nr:18 och McB ---> Chat eller PM kanske? Som det är nu leder ni överlägset i Årets Syjunte Award.![]()
Vad menar du? Nuppa bort en halv säsongMcB skrev:Jag vill inte göra samma misstag som Apstrutsen är på väg att göra.![]()
GSXR1100R skrev:Du hade gjort i brallorna i högfartsknicken, där skiljer det minst 100 km/h mellan din och min hoj.
Vilken plats kom ni på då, Relapse, H-Klint och dom andra kändisarna.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |