Helgens kärring award

Fegast i helgen

• Antal röstningar
    0
Nr:18 skrev:
Inte såld ännu! Men nyrenoverad :tummenupp

Men du sade faktiskt att jag bara hade ett par timmar på mig, annars skulle den försvinna. Timmarna har gått, men hojen är kvar. HUR SKA DU HA DET?! :confused: ;)

McB skrev:
Men du sade faktiskt att jag bara hade ett par timmar på mig, annars skulle den försvinna. Timmarna har gått, men hojen är kvar. HUR SKA DU HA DET?! :confused: ;)
Hört talas om folk som har svårt att komma till skott? :rolleyes: :D

Hört talas om folk som har svårt att komma till skott? :rolleyes: :D

Så det blev ingen försäljning... Trist. :(

Nåväl, jag kan inte lova något, men jag vill gärna titta och provköra någon gång. Kanske blir jag förälskad och köper... :hej

McB skrev:
Så det blev ingen försäljning... Trist. :(

Nåväl, jag kan inte lova något, men jag vill gärna titta och provköra någon gång. Kanske blir jag förälskad och köper... :hej
Om du ska provköra bör du ha stålar med dej, du kommer inte att vilja kliva av.... :D

Chrille skrev:
Här har vi bestämt Storikäften's bror i högform, men faktum är at vi aldrig har varit på banan samtidigt. Du har just sparat ihop till en ful omkörning inför nästa säsong :crash

Morsgrisarna som inte kör i regn är pollens vinnare, att inte köra på lånad hoj är ett svårt men självklart val. Har man inte råd att reparera sin egen hoj det närmsta halvåret så har man inte heller råd att reparera någon annans hoj om man står på örona.

Skåne-kycklingarna hade kunnat komma till Sviestad och fått köra i torrt och fått pisk av Gubbstuff!

En sak är säker, du kommer aldrig att ta mig i starten, fråga Jalle så får du se, han har aldrig sett någon så snabb... dom första 20 centimetrarna iaf (förutom Xeno då som alltid tjuvstartar).

Hade jag kört på Sviestad så hade Gubbstrff fått käka mina afgaser, det vet alla men dom lever i ovisshet.

Try it, you'll like it :brynad
Håll dig till säljes sidan Mummelhumlan, du spammar sönder tråden tillsammans med någon som är på min ignorelist.

Try it, you'll like it :brynad

Det tvivlar jag faktiskt inte på, men jag vet som sagt ännu inte vilken klass jag vill köra i, även om det i dagsläget lutar åt R600. Trivs otroligt bra med R6:ans motor och chassie, så det är en sådan jag vill ha i första hand.

Jag vill inte ge dig några falska förhoppningar, så jag säger som det är; Nr:18 är en reservplan om inget annat dyker upp. :)

GSXR1100R skrev:
--edit ---
Hade jag kört på Sviestad så hade Gubbstrff fått käka mina afgaser, det vet alla men dom lever i ovisshet.

Yeah right. Visst hade dina hästrafter givit dig ett övertag på rakan men sedan ska man ju svänga också och då är ett spett uppkört där solen aldrig skiner inte en fördel. På racet blev jag aldrig passerad i en kurva utan enbart pga mindre effekt. :fakta

McB skrev:
Det tvivlar jag faktiskt inte på, men jag vet som sagt ännu inte vilken klass jag vill köra i, även om det i dagsläget lutar åt R600. Trivs otroligt bra med R6:ans motor och chassie, så det är en sådan jag vill ha i första hand.

Jag vill inte ge dig några falska förhoppningar, så jag säger som det är; Nr:18 är en reservplan om inget annat dyker upp. :)
Det avgör saken! Du får varken provköra eller köpa den! Ska fan kasta pärlor för svin..... :mad:

Det avgör saken! Du får varken provköra eller köpa den! Ska fan kasta pärlor för svin..... :mad:

Såja, inte bli arg nu. Sanningen svider ibland, men ärlighet varar i längden. :mattias

Goodstuff skrev:
Yeah right. Visst hade dina hästrafter givit dig ett övertag på rakan men sedan ska man ju svänga också och då är ett spett uppkört där solen aldrig skiner inte en fördel. På racet blev jag aldrig passerad i en kurva utan enbart pga mindre effekt. :fakta

Du hade gjort i brallorna i högfartsknicken, där skiljer det minst 100 km/h mellan din och min hoj.

Vilken plats kom ni på då, Relapse, H-Klint och dom andra kändisarna.

McB skrev:
Såja, inte bli arg nu. Sanningen svider ibland, men ärlighet varar i längden. :mattias
Som finsmakare och livsnjutare kan jag svårligen förstå hur du hellre kör en ombyggd gathoj än en fullfjädrad racer :rock
Men det går inte att förklara för en som inte förstår..... :D

Nr:18 och McB ---> Chat eller PM kanske? Som det är nu leder ni överlägset i Årets Syjunte Award. :fakta

Som finsmakare och livsnjutare kan jag svårligen förstå hur du hellre kör en ombyggd gathoj än en fullfjädrad racer :rock
Men det går inte att förklara för en som inte förstår..... :D

Jag vill inte göra samma misstag som Apstrutsen är på väg att göra. :notme

GSXR1100R skrev:
Du hade gjort i brallorna i högfartsknicken, där skiljer det minst 100 km/h mellan din och min hoj.

Vilken plats kom ni på då, Relapse, H-Klint och dom andra kändisarna.

100 km/h i skillnad? Då har du snabbaste RR-hojen i Sverige som kommer upp i 320 på Sviestadsrakan - impressive. :rolleyes:

Rookie1000 och forumkändisar.
#11 - kom tvåa.
Niclas S - kom fyra samt dunkade in ett mycket imponerande 54.622 varv!
Bj.O.rn - kom sexa
ZoulFly - kom tia efter en lååång crosstur utanför Torparn.
Goodstuff - tog en pinne med femtondeplats, fler B-poäng än flera andra feta R1000 piloter här i år. ;)

Rookie600 och forumkändisar
Stiffy - vann
Jorpes - kom sexa
DonQ - kom åtta.
Grana - kom 18:e
H-klint - kom 19:e
Relapse - lite oklart eftersom de hävdade att han brutit när han vurpade efter målflagg.
Packalen - kom ej till start pga trasig kylare. Hade fjärde starttid.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2