Helgens gnäll tråd!

Eh.... Ni jobbar ju IAF inte som det verkar... Det gör jag... Det är skitlugnt på jobbet och jag är för trött för att läsa. Isch!

Eh.... Ni jobbar ju IAF inte som det verkar... Det gör jag... Det är skitlugnt på jobbet och jag är för trött för att läsa. Isch!

jobba och jobba... jag är ledig men har stått i garaget och skruvat i tjejens BMW, hon snyrrade av vägen i vintras och knycklade till skärmen och dörren och sprängde dessutom sin fin AC schnitzel (eller vad det heter:confused: ) plastfront.... Har bytt dörr och skärm och plockat bort kvarlevorna av det som en gång var en så ståtlig trotoarkantsplog. Snacka om epig konstruktion, fönsterhissmekanismen satt poppnitad i dörren:yoparty

By the way... ni vet väl vad BMW är förkortning för??? BLIND MANS WORK!

Jag är värst. Jag är så trött att jag inte orkar skriva i den här tråden, och ändå måste jag jobba!

4 dagar ledigt, strålande solsken, en hoj som jag bara hunnit ut med en gång hittills, sambo + barn hos svärmor, kalla öl i kylen... = Hojåka med efterföljande avslappning med kall öl? :yoparty

Eller kanske inte... Jag tar och blir MAGSJUK i stället!!! Fy fan...
(är det bra att spy svart?)

/Danne

Man kan jobba. Det har jag gjort. Imorgon är jag dock ledig. Ikväll ska jag ta det lugnt hemma med Harboe Pils och Shining V Halmstad. Kanske Tourist Trophy och American Chopper när grannarna börjar klaga på musiken.

Låt oss ta allt från varandra!

Vad ska det ätas under påsken? Var man ensam om att äta tacos igår måntro?

Lika bra att jobba i påsken, maten saknar jag inte, alltid lika överskattat att gå ut, fett bra betalt och i princip ingenting att göra. Drar in ungefär en halv månadslön under denna helgen, ibland är Norge the shit! :banana

åt oså taskos igår :yoparty

Jag äter det på fredagar och lördagar. Medan jag äter det tittar jag på tankade avsnitt av Stargate.
Och så är det varje helg.
Idag blev min ritual störd över att nån jävel norpat två av de sex bröd som finns i förpackningen, och det gjorde mig riktigt grinig. Sånt tolererar jag inte.
Jag äter fyra bröd med fyllning och två hoprullade utan nåt i. Pungt!
Man bryter inte mina tortillia/Stargate-middagar! :mad:

Jag äter det på fredagar och lördagar. Medan jag äter det tittar jag på tankade avsnitt av Stargate.
Idag blev min ritual störd över att nån jävel norpat två av de sex bröd som finns i förpackningen, och det gjorde mig riktigt grinig. Sånt tolererar jag inte.

o ack.. de låter som mitt liv förr..
alltid bestämd mat el chips sort till nå spec program..
pepparchips till macgyver är en hit...:tummenupp

Stargate? :zpy:

Fläskfile till Bensin i blodet är ritual här ;)

Maken är i Italien och spelar med bandet. Han äter gott o dricker vin och har mage att ringa och klaga på att det är för varmt!!!
Själv sitter man i kalla Skåne med 4 barn och hundvalp och bilfanskapet är sönder, så jag kommer ingenstans. :(

Helt okej påsk ju. Fick ta ut hojjen för första gången på en riktig runda ( ägt den i 3 dagar ) men fick tyvärr den bevisat att den går för sakta. Aja men min påsk var skön mc åka å flickväns åka =D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT