Helgens aktiviteter

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
På lördag är Knudan för mig och Mange_h
På Söndag är SRW för mig och Mange_h
+ lite slangträningen med ROCKON mfl.

Kom upp till knudan eller ner till SRW och snacka lite skit :tummenupp

Från någon gång på morgonen tills sen eftermiddag , 17 tiden var det någon som sa.

När ska ni ha slangträning? Blir det på eftermiddagen och ni drar er åt ängelholm vill jag vara med hoho:)

Kul på Knutstorp idag (åskådare :rolleyes: )!!
Schyssta tider Otee! :tummenupp
Hann precis hem innan regnet kom, fick inte en droppe på mig! Hoppas ni
hade samma flyt!

Blev en del filmat o fottat idag! bl.a. 20min onboardcam med Otee aka Irländaren!!

Bilderna kan jag slänga upp idag, och ev. en liten teaser på filmen :)

Blev ingen tankcam fick jag reda på, glömde tydligen att trycka på den röda knappen :4skrika

På banan slapp vi regnet men på vägen hem blev det ordentligt blött, men det lugnt för mig. Leendet från dagens körning gick inte tvätta bort.

Började dagen i Gul grupp 2 pass sedan flyttade jag upp till Röd och där går det undan.
Kajlyl klockade mig till 1.20 i Gul grupp, sedan flyttade jag upp till Röd och Remus klockade mig till låga 1.17 vilket jag är jävligt nöjd med. Med tanke på att det är bara andra gången jag kör på Knudan. Tror nog jag kan kapa ytterliggare 3-4 sekunder utan några större problem.

Sista passet tyckte jag att jag tog det lugnt och låg inte på så hårt ändå klockade Kustj mig 1.18

Ett stort tack till B-E för en underbar dag :Bugar
Och sist men inte minst vill jag också skicka ett stort tack till alla som kom ut och snackade lite skit under pauserna, ni förgyllde min dag :tummenupp

Mange_H skrev:
Litta film från läktarplats då ?
asch... han ljuger bara.... han glömde inte knappen.. Otee, inte luras så där :)

Hur vet annars kajlyl att det blev 20min ? :7peta

Kan inte heller komma på att jag glömde trycka på knappen, men kajlyl säger att så är det och då är det väl så.

spirre, ta dig ner till SRW imorgon kamera och skruv så skall jag filma där istället. Eller om jag kanske kan svänga för kajlyl och låna hans???? Vad säger du kajlyl

Otee skrev:
Kan inte heller komma på att jag glömde trycka på knappen, men kajlyl säger att så är det och då är det väl så.

spirre, ta dig ner till SRW imorgon kamera och skruv så skall jag filma där istället. Eller om jag kanske kan svänga för kajlyl och låna hans???? Vad säger du kajlyl
Då kajlyl ljuger isf :hihi
"bl.a. 20min onboardcam med Otee aka Irländaren!!" tror inte han skulle skriva så om han inte visste det..

Imorgon jobbar jag tyvärr :(

För er som vill haka på ner till SRW imorgon så blir det avgång från Statoil Ättekulla prick 16:00.

Mystiken tätnar... Tyvärr så kunde jag inte hitta någon film från Otee :(
Att jag sa 20min var för att det är så långt ett pass är!?

Mange: resten (det som jag filma) finns och är redan klippt, håller på o renderar det nu så om en 30-45min så finns den nog uppe :tummenupp

Bra kört föresten Otee att kapa 10sec!? på en dag e vääääldigt bra ;)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär