Nyteknik skrev:Jag tror faktiskt att Mårtensson var allra sist iväg.
Jävligt synd att du inte fick vara hel i kroppen och fullfölja racet. Det hade som sagt kunnat bli mycket kul för dig, mig, Fredriksson och Stellan om han inte hade kommit ihåg att ta bort tejpen från kylaren.![]()
Och ta mig tusan om den inte håller! Har faktiskt inte lyft på topparna sedan före Sviestadloppet och heller inte under denna racehelg. Och däcket bak är samma som jag körde på Sviestad med. Men nu väntar en väl förtjänad service och "nytt" bakdäck.
Ser fram emot det.![]()
Mårtensson gjorde visserligen en sämre start, och tappade fler placeringar, men han var ändå en bra bit före mig i trösen..
Kontroll av hojen är viktigt, och det var ju faktiskt en jäkla tur för dig att du fick ihop hojen till rejset, inte långt ifrån att du hade missat det helt..
Jo, det var ju en chansning från min sida att ens köra racet, för nog fanken ville man fightas med dig på banan, kunde ju inte lämna walk-over liksom. På sviestad kändes du inte som ett hot, efter karlskoga, definitivt ett sådant, lite bättre koll på hojen så kan du bli riktigt farlig
Anveland definitivt farlig också, snabb redan från början på en snabb hoj, synd för honom att hojen inte höll bara.