helfoliering

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Letar efter någon firma som säljer folie för att ändra färg på bil / mc

gärna i skåne, eller ev. en bra sida på nätet där man kan se färger, priser, hur man gör mm.

Jag har testat att googla fram det, men hittar bara firmor som GÖR jobbet, inte vad det kostar, färger & hur man gör det själv

Hälsade på hos brandförsvarsförbundet innan semestern och de berättade att de sätter röd folie på alla personbilar, det kostar 15.000,-

Jag hittade en firma i Sthlm som sålde folie när jag i våras tänkte foliera in delar av båten, men det var så löjligt dyrt att jag inte ens tänker ge dig firmanamnet.
Flera hundra kr/m.

Hälsade på hos brandförsvarsförbundet innan semestern och de berättade att de sätter röd folie på alla personbilar, det kostar 15.000,-

Jag hittade en firma i Sthlm som sålde folie när jag i våras tänkte foliera in delar av båten, men det var så löjligt dyrt att jag inte ens tänker ge dig firmanamnet.
Flera hundra kr/m.

Vilken firma var det? Du kan viska.
Man ska aldrig fråga chefen om man får köpa folie, sommarjobbarna har inga skrupler.

Vilken firma var det? Du kan viska.
Man ska aldrig fråga chefen om man får köpa folie, sommarjobbarna har inga skrupler.

Sommarjobbarna har återvänt till sina pojkrum med några skrynkliga tusenlappar i sin svettiga näve, och chefen sitter och vill ha överpriser av de stackare som inte har råd att låta dem gå lös på nästa fulltejpade spritimportHummerfirmabil.

Allvarligt, minns inte. Låg på Djurgården dock. Vilket kanske var första felet:rolleyes:

Jag åker till butiken i stockholm idag och kollar lite priser mm

Några frågor ni vill att jag ska fråga så skriv snabbt! :D

//Tapper

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...