helfoliering

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Letar efter någon firma som säljer folie för att ändra färg på bil / mc

gärna i skåne, eller ev. en bra sida på nätet där man kan se färger, priser, hur man gör mm.

Jag har testat att googla fram det, men hittar bara firmor som GÖR jobbet, inte vad det kostar, färger & hur man gör det själv

Hälsade på hos brandförsvarsförbundet innan semestern och de berättade att de sätter röd folie på alla personbilar, det kostar 15.000,-

Jag hittade en firma i Sthlm som sålde folie när jag i våras tänkte foliera in delar av båten, men det var så löjligt dyrt att jag inte ens tänker ge dig firmanamnet.
Flera hundra kr/m.

Hälsade på hos brandförsvarsförbundet innan semestern och de berättade att de sätter röd folie på alla personbilar, det kostar 15.000,-

Jag hittade en firma i Sthlm som sålde folie när jag i våras tänkte foliera in delar av båten, men det var så löjligt dyrt att jag inte ens tänker ge dig firmanamnet.
Flera hundra kr/m.

Vilken firma var det? Du kan viska.
Man ska aldrig fråga chefen om man får köpa folie, sommarjobbarna har inga skrupler.

Vilken firma var det? Du kan viska.
Man ska aldrig fråga chefen om man får köpa folie, sommarjobbarna har inga skrupler.

Sommarjobbarna har återvänt till sina pojkrum med några skrynkliga tusenlappar i sin svettiga näve, och chefen sitter och vill ha överpriser av de stackare som inte har råd att låta dem gå lös på nästa fulltejpade spritimportHummerfirmabil.

Allvarligt, minns inte. Låg på Djurgården dock. Vilket kanske var första felet:rolleyes:

Jag åker till butiken i stockholm idag och kollar lite priser mm

Några frågor ni vill att jag ska fråga så skriv snabbt! :D

//Tapper

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger