Heldag med RR

Dede skrev:
Visst kan vi det. Men lite MM på dagen hade inte jag bangat för. Då blir man ju lite trött och TÖRSTIG så då måste man bättra på vätskenivån sen på kvällen :tummenupp

Risken finns ju :rolleyes:

Det är jag helt på! Dock måste man ju dusha. Kan ju inte gå ut o lukta både öl o svett när man ska ögonflirta med tanterna på baren. :tuttar

Kay skrev:
Det är jag helt på! Dock måste man ju dusha. Kan ju inte gå ut o lukta både öl o svett när man ska ögonflirta med tanterna på baren. :tuttar

Nänä. Men köra lite MM på eftermiddagen, kan ju ta kallis som VV föreslog och ta ett kalldopp, ett par pilsner, duscha, och sen dra på sig partydressen för vidare färd in i dimmornas land på kvällen :fyllisar :dricka

Dede skrev:
Nänä. Men köra lite MM på eftermiddagen, kan ju ta kallis som VV föreslog och ta ett kalldopp, ett par pilsner, duscha, och sen dra på sig partydressen för vidare färd in i dimmornas land på kvällen :fyllisar :dricka

1. Dede
2. Labbe
3. Mr K
4. Zxr_Green
5. Alex (inte sexig längre )
6. Fluffy (joinar till kvällsaktiviteterna... :3freak )

Nu när hojen har ställts av så tröstar jag mig gärna med alkohol...skall flytta på dagen så jag ringer och möter upp vid portalen till dimmornas land :tummenupp

Kay skrev:
Dock måste man ju dusha. Kan ju inte gå ut o lukta både öl o svett när man ska ögonflirta med tanterna på baren. :tuttar

Tror inte de tanterna bryr sig de tar vad de får :tuttar

Labbe skrev:
Tänk bara på att kallbadhusen både på Ribban o Sibbarp stänger 16.00 på Lördagar

Då får vi göra det. Nån som har mer förslag på vad vi gör och vilken tid?

Dede skrev:
Då får vi göra det. Nån som har mer förslag på vad vi gör och vilken tid?

Föreslår biljard "homogolf" på ex. Interpol som en lämplig initial kvällsaktivitet, nya lazerdome vid Big Bowl verkar också ball, vi skulle ju ändå inte lukta gott :D

Jag skiter egentligen i vad vi gör bara tillströmmningen av rusdrycker är ordentlig...

Fluffy skrev:
Föreslår biljard "homogolf" på ex. Interpol som en lämplig initial kvällsaktivitet, nya lazerdome vid Big Bowl verkar också ball, vi skulle ju ändå inte lukta gott :D

Jag skiter egentligen i vad vi gör bara tillströmmningen av rusdrycker är ordentlig...

Rusdryckerna ska denna kväll flöda där RR befinner sig :fyllisar

Nån mer som vill ha ett ord med. Annars bestämmer jag allt :yoparty

Även jag kan tänka mig lite biljard. Blir man inte så svettig också kan man dricka under tiden :banana

Dede skrev:
Rusdryckerna ska denna kväll flöda där RR befinner sig :fyllisar

Nån mer som vill ha ett ord med. Annars bestämmer jag allt :yoparty

Även jag kan tänka mig lite biljard. Blir man inte så svettig också kan man dricka under tiden :banana

För min del är det helt ok om du tar tag i det och bestämmer.
Bara nämn tid och plats, dock ej för tidigt, då jag inte kommer hem förren kl 8 på Lördag morgon, och skulle behöva några timmars sömn.
Kan isåfall ansluta till er lite senare.

Kör på 2 alternativ. Båda passar mig så det är upp till er

1: Vi tar MM någon gång på eftermiddagen (15 tiden kanske). Duschar och sånt kan säkert ordnas om man skulle vilja lukta gott och kamma till mittbenan :)
Vid lagom tid drar vi ner i stan för mat, pilsner, biljard, hotta pil eller vad vi nu känner för.

2: Som ovan men vi ses nånstans i stan vid lämplig tid på kvällen för käk o dricka och homogolf och annat skoj som inbegriper rusdrycker :tummenupp

Jag kan bistå med dusch och ev även en soffa om nu någon skulle behöva det. Är dock krav på utcheckning innan 12 på söndag

1. Dede - spelar ingen roll
2. Labbe
3. Mr K backar pga ingen tid .... piss
4. Zxr_Green
5. Alex (inte sexig längre )
6. Fluffy (joinar till kvällsaktiviteterna... )

Last edited by a moderator:
AleX skrev:
Ja Flickor HUR BLIR DET

Ingen förändring, skall flytta tungt på dagen och trösten blir de kalla på kvällen...jag är mao fortfarande på :tummenupp

Så som det ser ut nu så är vi 4st??

hmm jag gissar att ingen har bokat något?

AleX skrev:
Så som det ser ut nu så är vi 4st??

hmm jag gissar att ingen har bokat något?

Just nu är vi:
Dede
Alex
Fluffy
Zxr_green

K kunde inte. Kay & Labbe har jag inte hört från. Men vi ska väl kunna snacka skit även om vi inte är så många. Alla andra ska väl hålla tanten i handen o spela bingolotto eller nåt :7peta

sant sant..men problemet som jag ser det e o få tillgång till sakerna..

AleX skrev:
sant sant..men problemet som jag ser det e o få tillgång till sakerna..

Det är klart. Ska vi kolla med race-house. Annars får vi hålla oss på 4 hjul och köra gokart. Eller bara dra ner på interpool och chansa på att det finns bord. Eller boka ett par bowlingbanor på big bowl.

Kom bara med förslag o tid så kan jag försöka ringa o fixa idag. Sticker dock vid 15 så gärna innan dess

Dede skrev:
...Kay & Labbe har jag inte hört från. ...
Labbe skrev:
För min del är det helt ok om du tar tag i det och bestämmer.
Bara nämn tid och plats, dock ej för tidigt, då jag inte kommer hem förren kl 8 på Lördag morgon, och skulle behöva några timmars sömn.
Kan isåfall ansluta till er lite senare.
Jag tycker labbe verkar PÅ

hmm dede känner du får det så ring runt o kolla så kanske man kan utesluta lite saker
Då e du en ängel..

Det verkar som det inte är kritsikt vad vi gör-- ?

Men det som nog e jävligast e o duscha.. hmm..

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8