Heldag med RR

AleX skrev:
hmm dede känner du får det så ring runt o kolla så kanske man kan utesluta lite saker
Då e du en ängel..

Det verkar som det inte är kritsikt vad vi gör-- ?

Men det som nog e jävligast e o duscha.. hmm..

Jag ringer o kollar. Duschar kan vi nog ordna. Jag bor i stan så det är inga större problem.

Tycker inte heller det är så viktigt vad vi gör. Mest att träffas utan hoj o snacka skit. Jag ringer big bowl. RH o Interpool o kollar hur det ser ut.

Dede skrev:
Det är klart. Ska vi kolla med race-house. Annars får vi hålla oss på 4 hjul och köra gokart. Eller bara dra ner på interpool och chansa på att det finns bord. Eller boka ett par bowlingbanor på big bowl.

Kom bara med förslag o tid så kan jag försöka ringa o fixa idag. Sticker dock vid 15 så gärna innan dess

...släng in en tid vid 8-snåret så ploppar jag upp då. De har gott om ful-öl där också :D Efter det är ju natten fortfarande ung så man kan ju alltid ta på sig träbonnorna och leka ungtupp på heartbreak (det har jag aldrig provat)

Nu har pappa Daniel ringt lite

RH har lite strötider så nåt lite skulle vi nog kunna köra. Men fanns inget att boka.
Interpool hittar jag inget telenummer till så det får vi isåfall chansa på.
Big Bowl har banor lediga mellan 20-22. Blir nattklubb sen så alla under 25 får gå hem :rolleyes:
Bara skojade. Bara alla är över 20 så kan vi ta det :tummenupp
Gokart-city svarar inte så jag vet inte hur det ser ut. Är säkert samma som race-house, fullbokat men lite strötider kan man köra på

Vad sägs. Svara fort om vi ska bowla så jag hinner boka.

AleX skrev:
kul.... då går jag hem iallafal... )19(

Men ska jag boka en bana mellan 20-22 om åldern är ok? Blir 600 för banan i 2 timmar + 20 spänn för dom snygga dojjorna :tummenupp
Verkade inte vara några större problem då en annan är lite äldre :gnissla

Vad sägs.

Dede skrev:
Men ska jag boka en bana mellan 20-22 om åldern är ok? Blir 600 för banan i 2 timmar + 20 spänn för dom snygga dojjorna :tummenupp
Verkade inte vara några större problem då en annan är lite äldre :gnissla

Vad sägs.

Big Bowl får det bli, för min del är det kanon!! Men 20 spänn för sura skor när alla har snygga stövlar är väl helt åt h-vete :tuttar :va

Nu är 1 st bana bokad mellan 20-22 på big bowl imorgon. Åldern var inga problem men vi kan ju ses utanför så alla kommer in. Bör vara där vid 19:30.
Vi kan vara upp till 6 pers så om det är fler som vill hänga på är det ok.

Dede skrev:
Nu är 1 st bana bokad mellan 20-22 på big bowl imorgon. Åldern var inga problem men vi kan ju ses utanför så alla kommer in. Bör vara där vid 19:30.
Vi kan vara upp till 6 pers så om det är fler som vill hänga på är det ok.

Gott, ni behöver inte vänta in mig, dyker upp när jag hinner...förhoppningsvis kan jag också vara där i vettig tid!

så det inte blir fel... det är inte idag utan imorgon LÖRDAG

så vet vi det

Labbe skrev:
Jag är på och dyker upp på Big bowl vid 19.30 :tummenupp

Gött mos. Då blir vi 5 som ska svinga klot och dricka rusdrycker :tummenupp
Är laddad för en rejäl kväll......och en tung söndag :rolleyes:

Zxr_Green skrev:
var bär det av efter bigbowl? fan jag får ju snart sätta igång o förkröka lite ju:öl

Det har jag ingen aning om. Det bestämmer vi sen. Är ju nattklubb på BB också.

hey Ni ska ut och hiwa öl?? finns det plats kvar? :fyllisar nu när man inte har någon hoj längre så kan man ju lika bra dricka!! :fyllisar

Hellraiser skrev:
hey Ni ska ut och hiwa öl?? finns det plats kvar? :fyllisar nu när man inte har någon hoj längre så kan man ju lika bra dricka!! :fyllisar

Visst finns det. Du har tur. En plats kvar. Bara att dyka upp utanför Big Bowl vid 19:30. Har en bana bokad från 20. Och baren är underrättad att vi kommer såden är laddad

Ses där :tummenupp

Zxr_Green skrev:
kanon ju... lätt springa o taffsa på gammala tanter :tuttar

he he.. vill jag ge en kommentar..
Tror inte de..
Vi vet ju alla vad han gör med sin honda på nätterna.. om inte kolla ovanför hans avatar.... :7peta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8