Helautomatisk hagelbössa

Satan va coola grejjer!

I denna prylbögtråden måste det ju vara nån som har länken till dom där radiostyrda flygplanen man kunde köpa för 300 spänn!? Dom funkade bra att flyga med så länga det inte blåste nåt.

Jag vill ha ett sånt plan, men vet inte var man beställer det. Gruppköp? ;)

Inte för att vara sån (jo ok, bara därför)'

Men bössan är väl halvautomatisk?

Brosan har en sån bössa och lite väl överdrivet at den inte har särklit hög rekyl för det har den...

sen kan man ju fuska lite också kolla spridningen på hagelt inte undra på att han träffar särklit

nä gud vet jag min gamla husqvarna från 1925 med hanar :yoparty

Mark skrev:
2504747 Satan va coola grejjer!

I denna prylbögtråden måste det ju vara nån som har länken till dom där radiostyrda flygplanen man kunde köpa för 300 spänn!? Dom funkade bra att flyga med så länga det inte blåste nåt.

www.teknikmagasinet.se

Gottis skrev:
2504801 Brosan har en sån bössa och lite väl överdrivet at den inte har särklit hög rekyl för det har den...

sen kan man ju fuska lite också kolla spridningen på hagelt inte undra på att han träffar särklit

nä gud vet jag min gamla husqvarna från 1925 med hanar :yoparty

Men hyfsat säker måste man ju säga att han var, fast det är väl inte kaliber 12 med ordentlig jaktammo..
Jag hade behövt en sån där när jag sköt lerduvor sist....

balll bössa, bara kapa och ha vid värnrensning :)

men satan va coolt det va med vr-rc, helt tokigt ball

omanlig bössa :tomten

Går det inte att få en SPAS 12a att skjuta helautomat?

Återigen blir det upp till Gud Arnold att visa hur man skjuter:

Bifogat

• arnoldbadass.jpg
    arnoldbadass.jpg
    20.2 KB · Visningar: 58
Mitt luftgevär äger den där :arsele

Man kanske ska byta upp sig :rolleyes: Lär ju vara lite lätare att träffa småfågel med den där bössan gemfört med att skjuta med luftgevär.

Mark skrev:
2504747 Satan va coola grejjer!

Jag har ett sånt! :D

Riktigt roligt tidsfördriv faktiskt. :tungan

Mark skrev:
2505984 Hur svårt är det att flyga?
Pajjar den inte bara man lyckas landa lite snett?

Jag är jävligt sugen!

Flygplanet går faktiskt ganska sakta, och är helt gjort av frigolit. Därför väger det typ inget alls, vilket gör att det är i princip oförstörbart.
Men kör man på en yta där det är asfalt och kraschar där så slits planet ganska fort. Kan skada vingarna och så.

Är lite svårtkört i början, eftersom planet inte reagerar så fort när man styr. Detta pga, att planet är tvåmotorigt och svänger genom att ena motorn går sakta och den andra snabbare.

Men jag tycker att 300:- är lätt värt det.

Starstriker skrev:
2504701 Cool bössa.

Snor tråden lite och fyller på med en annan cool pryl som jag såg på buzz - ett VR-RC-plan. Jevligt ballt. Man skulle kunna montera en sån där kamera på lite av varje. Varför inte en RC-bil eller en helikopeter?

http://www.therawfeed.com/2006/09/vr-gear-makes-rc-airplane-coolest-toy.html

Detta är ju en måste pryl.. Filmen gav ju rätt bra känsla av verkligt flyg(flyger själv) och det för en struntsumma i sammanhanget.

Har även provat de 299kr tvåmotoriga "frigolit" planen, de är faktiskt rätt kul att köra och tål verkligen övningskörning..:rolleyes: Också en måste pryl..

Kul reklam för Beretta, nu vet man ju att "Bettan" tål att ösa på lite:D

Back