PutteLiten
Twins have more fun
Köpte ju en XR650 -03 i fredags.
Vad tycker ni övriga SM åkare.
Ska jag hel eller halvförsäkra hojen??
Fick (IF)
4900 Hel/Hel (Självrisk 3000kr)
2750 Halv/Hel
Övriga bolag var ungefär samma eller dyrare. Jag vill gärna ha IF eftersom det sänker premien på min TLR... med många pengar...
Hel känns nästan lite overkill.
2000kr mer + 3000 = 5000.
Får man inte ganska mycket XR-reservdelar för 5000??
Help.

Vad tycker ni övriga SM åkare.
Ska jag hel eller halvförsäkra hojen??
Fick (IF)
4900 Hel/Hel (Självrisk 3000kr)
2750 Halv/Hel
Övriga bolag var ungefär samma eller dyrare. Jag vill gärna ha IF eftersom det sänker premien på min TLR... med många pengar...
Hel känns nästan lite overkill.
2000kr mer + 3000 = 5000.
Får man inte ganska mycket XR-reservdelar för 5000??
Help.

Last edited:

