Hejsan Sporthojare! / GRUPPKÖP

• Thread starter Thread starter KRK
  • Start date Start date

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamaha YZF R7
Tycker Sporthoj är ett kanonställe. Har själv hängt här på Sporthoj rätt länge nu (även innan kraschen) men inte varit särskilt aktiv. Nyligen startade jag ett företag i mc-branschen (tillbehörsimport). Tänkte erbjuda er alla ett gruppköp på en vara till ett riktigt bra pris! Vill på detta sätt ge tillbaka lite till allt gött folk här som ”skapar” detta underbara kaos som kallas för Sporthoj. Och stort tack till skaparna av detta forum, det har verkligen blivit en mötesplats för Sveriges hojåkare! Kanon!

Innan jag lägger upp mer info vill jag bara ha ett OK från moderator. :bow

Mvh
Karl

Nu e ju jag moderator, men inte i denna kategori........tycker iaf att det verkar vara en schysst grej och hoppas att Mattias tycker det oxo...... :)

Ravetrancer skrev:
Nu e ju jag moderator, men inte i denna kategori........tycker iaf att det verkar vara en schysst grej och hoppas att Mattias tycker det oxo...... :)

Tackar! Man kan ju diskutera vilken kategori det skulle ligga i men när jag nu ställt frågan här så låter jag Mattias svara.

Gruppköp förekommer ju nästan dagligen här på SH, jag har inte varigt med om att nån har klagat :tummenupp

lägg det under "Säljes" annars, så kan ingen klaga :fakta

Skadar nog inte någon om det ligger under detta forumet sålänge det inte kommer upp en ny "gruppköps-tråd" varje dag..

Kör på, bara. (Hoppas det är nåt vettigt...)

typ en sån här vill jag ha.....

Bifogat

• sprocketcover.jpg
    sprocketcover.jpg
    48.5 KB · Visningar: 415
jag vill ha spegelbollar hängandes på styrändarna.....

McB skrev:
Ravetrancer: vilken funktion fyller den? :confused:
funktionen den fyller är att den e mycket snyggare än originalplastkåpan som sitter där, dessutom så ser man drevet vilket jag tycker e snyggt som fan..... :)

Ravetrancer skrev:
funktionen den fyller är att den e mycket snyggare än originalplastkåpan som sitter där, dessutom så ser man drevet vilket jag tycker e snyggt som fan..... :)

Ta alltså väck orginalplastkåpan..

/B

Ravetrancer skrev:

Kan väl vara coolt, på rätt hoj (din). Kostar multum antar jag?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back