Hejsan Sporthojare! / GRUPPKÖP

• Thread starter Thread starter KRK
  • Start date Start date
Bj.O.rn skrev:
Ta alltså väck orginalplastkåpan..

/B
e lite mesig, får förmig att jag skall stoppa in tårna där o göra mos av dom o sånt......jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......

GRUPPKÖP FREN TUBO BROMSSLANGAR

Tack Mattias! Alltid bäst å fråge tänkte jag. Ravtrancer....tyvärr. Men hör av dig så skall vi se. Okej då kör vi...

ERBJUDANDE:
FRENTUBO BROMSSLANGAR (även koppling- och kylarkit)
Vid 15 st beställda kit lämnar jag 15% rabatt på priset. (exklusive frakt)

Prisexempel (inkl rabatt och inklusive moms):
1. Ducati 999, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i stål), 782:-

2. Ducati 999, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 927:-

3. Ducati 999, kevlaromspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1054:-

4. Ducati 999, kolfiberomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, rostfria pressförband, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1394:-

5. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i stål), 697:-

6. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 833:-

7. Yamaha R1 98-01, kevlaromspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 944:-

8. Yamaha R1 98-01, kolfiberomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, rostfria pressförband, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1241:-

För priser på övriga kit klicka på länkarna på nyhetssidan (multiplicera med 0,85 för att erhålla rabatterat pris):
KRK nyheter

Intresserade kan höra av sig via email (enklast att nå KRK på detta viset) eller telefon (18-21 vardagar och 11-14 helger, givetvis svarar jag om möjligt på andra tider också.) så berättar jag mer om produkt, leverans, pris och betalning.

Med vänlig hälsning och med önskan om en härlig mc-sommar!
Karl
KARLS RACINGTEKNIK – KRK
www.karls-racingteknik.se
email: info@karls-racingteknik.se
tel: 08 550 411 85

Last edited:
hmmm, ny slangar, det e ju oxo styling......kan man få olika färger på banjofattningarna?

Ravetrancer skrev:
e lite mesig, får förmig att jag skall stoppa in tårna där o göra mos av dom o sånt......jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......

Det går väl inte.. hur gör du med foten då? Sitter ju innanför växelstag å ram ju...

/B

Ravetrancer skrev:
hmmm, ny slangar, det e ju oxo styling......kan man få olika färger på banjofattningarna?

Jo, slangar är ju både styling och funktion. Kolla in Carbotech kiten!

Har levererat ett set till kund där banjoskruvarna var av annan färg. Däremot vet jag inte om banjonipplarna kan levereras med annan färg. Jag kollar upp det och återkommer i veckan.

Skulle inte rekomendera banjoskruv i aluminium till bromsdetaljer...

/B

Bj.O.rn skrev:
Skulle inte rekomendera banjoskruv i aluminium till bromsdetaljer...

/B

Enligt mina egna erfarenher (still alive, haha...) så går det alldeles utmärkt att använda aluminiumbanjoskruvar (har provat ISR, Spiegler och Fren Tubo). (Man bör däremot inte använda allra största nyckeln när man drar åt, utan helst använda en momentnyckel vilket ju gäller det mesta när man mekar. ) Skämt åsido, alla kit är TUV godkända för gatbruk. Aluminium har ju använts länge till banjonipplar och banjoskruvar (bl.a. i tävlingssammanhang), mig veterligen utan problem.

Last edited:
Bj.O.rn skrev:
Det går väl inte.. hur gör du med foten då? Sitter ju innanför växelstag å ram ju...

/B
jo jag vet, men man kan säkert lyckas få in nåt där av misstag....

KRK skrev:
Enligt mina egna erfarenher (still alive, haha...) så går det alldeles utmärkt att använda aluminiumbanjoskruvar (har provat ISR, Spiegler och Fren Tubo). (Man bör däremot inte använda allra största nyckeln när man drar åt, utan helst använda en momentnyckel vilket ju gäller det mesta när man mekar. ) Skämt åsido, alla kit är TUV godkända för gatbruk. Aluminium har ju använts länge till banjonipplar och banjoskruvar (bl.a. i tävlingssammanhang), mig veterligen utan problem.

är man försiktig å vet vad man gör så.. I england (där dom kör året runt i på saltade vägar) så har det hänt otäcka saker, aluminium å salt trivs ju inte så bra ihop..

/B

Ravetrancer skrev:
snart ser hojfan ut som en julgran, hehehe ;)

ingen som vet om det finns små spegelbollar man kan hänga längst ut på styret??? :)

Hmm, det måste vara motsvarigheten till fransar på hd? :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back