Ravetrancer
Now even more badass!!!
e lite mesig, får förmig att jag skall stoppa in tårna där o göra mos av dom o sånt......jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......Bj.O.rn skrev:Ta alltså väck orginalplastkåpan..
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
e lite mesig, får förmig att jag skall stoppa in tårna där o göra mos av dom o sånt......jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......Bj.O.rn skrev:Ta alltså väck orginalplastkåpan..
/B
1300kr inkl shipping står detMcB skrev:Kan väl vara coolt, på rätt hoj (din). Kostar multum antar jag?
Ravetrancer skrev:jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......
nja....inte direkt, men ketogansprutorna som följde med var helt ok......Thundercat skrev:är det skönt?![]()
Ravetrancer skrev:nja....inte direkt, men ketogansprutorna som följde med var helt ok......![]()

spegelbollar....HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHRavetrancer skrev:jag vill ha spegelbollar hängandes på styrändarna.....
Ravetrancer skrev:e lite mesig, får förmig att jag skall stoppa in tårna där o göra mos av dom o sånt......jag vet ju hur det är när man stoppar in hela foten i bakfälgen.......
Ravetrancer skrev:hmmm, ny slangar, det e ju oxo styling......kan man få olika färger på banjofattningarna?
Bj.O.rn skrev:Skulle inte rekomendera banjoskruv i aluminium till bromsdetaljer...
/B

Bj.O.rn skrev:Skulle inte rekomendera banjoskruv i aluminium till bromsdetaljer...
/B
jo jag vet, men man kan säkert lyckas få in nåt där av misstag....Bj.O.rn skrev:Det går väl inte.. hur gör du med foten då? Sitter ju innanför växelstag å ram ju...
/B
KRK skrev:Enligt mina egna erfarenher (still alive, haha...) så går det alldeles utmärkt att använda aluminiumbanjoskruvar (har provat ISR, Spiegler och Fren Tubo). (Man bör däremot inte använda allra största nyckeln när man drar åt, utan helst använda en momentnyckel vilket ju gäller det mesta när man mekar. ) Skämt åsido, alla kit är TUV godkända för gatbruk. Aluminium har ju använts länge till banjonipplar och banjoskruvar (bl.a. i tävlingssammanhang), mig veterligen utan problem.
Ravetrancer skrev:snart ser hojfan ut som en julgran, hehehe
ingen som vet om det finns små spegelbollar man kan hänga längst ut på styret???![]()
Gustav1 skrev:Gruppköp?
Äh...tyckte ju det stod gruppsex.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |