hejsan! ska några mer ut å åka i eftermiddag..

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6r -98
hejsan! vi e tre som ska samlas vid sveav ca kl15:30 för att sedan ta en sväng nån stans!! e du sug så e de bara å dyka upp! alla e välkommna!! :tummenupp

Anders!!

hehe... jag har nog hört rykterna om den farliga illegala invandraren... eller hur va det? :D :rolleyes: :p

EBS skrev:
hehe... jag har nog hört rykterna om den farliga illegala invandraren... eller hur va det? :D :rolleyes: :p

Illegal invandrare som gick lös på hojen med ett järnrör!!! Var det inte så?? :D :D

Seså! Lägg upp en tråd om äventyret nu Race!! :fakta

/FrökenW

watson skrev:
Illegal invandrare som gick lös på hojen med ett järnrör!!! Var det inte så?? :D :D

Seså! Lägg upp en tråd om äventyret nu Race!! :fakta

/FrökenW

Japp... tror dessutom han hotade Race med järnröret.. :p och så hade han nå mystiska papper med sig.... :rolleyes:

EBS skrev:
Japp... tror dessutom han hotade Race med järnröret.. :p och så hade han nå mystiska papper med sig.... :rolleyes:

Var det inte stulna värdepapper eller nåt sånt?? Jag hörde det från en polare... :D :D
Var han inte från Italienska maffian... Hörde nåt om att han blev sne för att RS:en var en skam för Italien?! Eller... Jag vet inte.... Race! Vad hände??

/Fröken snövit

watson skrev:
Var det inte stulna värdepapper eller nåt sånt?? Jag hörde det från en polare... :D :D
Var han inte från Italienska maffian... Hörde nåt om att han blev sne för att RS:en var en skam för Italien?! Eller... Jag vet inte.... Race! Vad hände??

/Fröken snövit

Jag tror att den Italienska maffian har fått tag i hand adress och just nu gör Race allt för att försvara sitt Italienska åbäke. :D

Fredda66 skrev:
Nu måste vi ju bara få höra historien ifrån race. Vad fan hände egentligen? Låter ju onekligen rätt intressant. :D :D

//Fredda

Kolla in tråd under mc-relaterat kackel....

(Och när ska någon lära mej att länka som de stora pojkarna kan?? :rolleyes: )

/Fröken teknisk :rolleyes:

Back