hejsan! ska några mer ut å åka i eftermiddag..

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6r -98
hejsan! vi e tre som ska samlas vid sveav ca kl15:30 för att sedan ta en sväng nån stans!! e du sug så e de bara å dyka upp! alla e välkommna!! :tummenupp

Anders!!

hehe... jag har nog hört rykterna om den farliga illegala invandraren... eller hur va det? :D :rolleyes: :p

EBS skrev:
hehe... jag har nog hört rykterna om den farliga illegala invandraren... eller hur va det? :D :rolleyes: :p

Illegal invandrare som gick lös på hojen med ett järnrör!!! Var det inte så?? :D :D

Seså! Lägg upp en tråd om äventyret nu Race!! :fakta

/FrökenW

watson skrev:
Illegal invandrare som gick lös på hojen med ett järnrör!!! Var det inte så?? :D :D

Seså! Lägg upp en tråd om äventyret nu Race!! :fakta

/FrökenW

Japp... tror dessutom han hotade Race med järnröret.. :p och så hade han nå mystiska papper med sig.... :rolleyes:

EBS skrev:
Japp... tror dessutom han hotade Race med järnröret.. :p och så hade han nå mystiska papper med sig.... :rolleyes:

Var det inte stulna värdepapper eller nåt sånt?? Jag hörde det från en polare... :D :D
Var han inte från Italienska maffian... Hörde nåt om att han blev sne för att RS:en var en skam för Italien?! Eller... Jag vet inte.... Race! Vad hände??

/Fröken snövit

watson skrev:
Var det inte stulna värdepapper eller nåt sånt?? Jag hörde det från en polare... :D :D
Var han inte från Italienska maffian... Hörde nåt om att han blev sne för att RS:en var en skam för Italien?! Eller... Jag vet inte.... Race! Vad hände??

/Fröken snövit

Jag tror att den Italienska maffian har fått tag i hand adress och just nu gör Race allt för att försvara sitt Italienska åbäke. :D

Fredda66 skrev:
Nu måste vi ju bara få höra historien ifrån race. Vad fan hände egentligen? Låter ju onekligen rätt intressant. :D :D

//Fredda

Kolla in tråd under mc-relaterat kackel....

(Och när ska någon lära mej att länka som de stora pojkarna kan?? :rolleyes: )

/Fröken teknisk :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...